וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים נוספת במרצדס

ירון אדרי

17.3.2008 / 18:24

ה-B קלאס מגיעה ליום הולדתה השלישי וזוכה במתיחת פנים קלה, שיפור בצריכת הדלק ובמערכת חנייה אוטומטית

מרצדס לא עוצרת לרגע את מסכת השינויים שעוברים דגמיה והפעם זאת ה-B קלאס בת השלוש שעוברת מתיחת פנים. חדי העין שכבר הספיקו להיתקל במכונית ששיווקה בישראל החל לפני כשלושה חודשים, ישימו לב כי מכסה המנוע, הגריל והפגוש הקדמי עוצבו מחדש כמו גם הפגוש האחורי. מראות הצד וחישוקי הסגסוגת הוחלפו אף הם. בתוך תא הנוסעים השינויים קלים יותר וכוללים ריפוד חדש למושבים וחיפוי אלומיניום לקונסולה הראשית.

שינויים נוספים שעוברת ה-B קלאס נמצאים מתחת למעטה החיצוני כשהמטרה להופכה ליותר ידידותית לסביבה. עדכונים קלים ב-2 מנועי הדיזל (109 ו-140 כ"ס) מפחיתים את צריכתם ב-7% בממוצע. ל-2 מנועי הבנזין הקיימים יצטרפו שניים נוספים באביב (B150 ו-B170) אליהם תשודך מערכת Start/Stop לכיבוי המנוע בעצירה. כאן עומד החיסכון בדלק על 9%.

עם ה-B המשודרגת יהיה יותר קל לחנות. מערכת חנייה אוטומטית תיכנס לפעולה כאשר מהירות הנסיעה תיפחת מ-35 קמ"ש כשבשלב הראשון מודדים חיישני הצד את האורך והעומק של מקומות פוטנציאלים להעמדת המכונית. ברגע שמקום כזה נמצא, כל שנותר לנהג הוא לשלב לרוורס, לתת מעט גז (או ברקס אם צריך) ולאפשר למערכת לתפוס פיקוד על ההגה.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully