וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצוצת הזנב מגיעה לייצור

ירון אדרי

18.3.2008 / 17:45

ספאדה הבטיחה, ספאדה מקיימת. הקודטרונקה קונספט בעלת העיצוב האחורי המיוחד מגיעה לייצור סדרתית

כשכתבנו לכם בחודש אפריל כי ה'ספאדקונספט קודטרונקה' תגיע לייצור, היינו מאוד סקפטיים. כבר נתקלנו לא מעט פעמים בעבר בהבטחות מסוג זה מצידן של כל מיני סדנאות שונות ומשונות. היותה של הקודטרונקה מעוצבת בצורה מאוד שונה מהמקובל, חיזקה עוד יותר בליבנו את ההרגשה כי היא תישאר בעיקר על הנייר. והנה, כמעט שנה אחרי וסדנת ספאדה מודיעה בגאווה כי הצהרותיה לא היו לשווא.

את שלושת החודשים האחרונים העבירה הקודטרונקה במבחני ניסוי מפרכים בכדי להתאימה לחיים שמחוץ למסך המחשב. התמונות שצורפו לקיט העיתונות הן עדיין של מכונית הקונספט, אולם בספאדה טוענים כי לא נעשו שינויים גדולים מעבר למה שכבר הוצג. כשפירוש השם מאיטלקית הוא קצוץ זנב, כל שינוי יהיה בעייתי.

בעבר סיפרנו לכם כי מנוע הקורבט הוא זה שיניע את המכונית, אולם כעת לא מזכירים בספאדה את המקור. למרות זאת, ההספק האמיתי יעמוד על יותר מ-600 סוסים, פחות או יותר כמו שהובטח. קיט הסבה לביואתנול E85 ישפר במעט את הנתונים כמו את פליטת ה-CO2 לטובת הסביבה.

אולי הסיבה להשמטת שם הקורבט נעוצה בעובדה כי ספאדה מתגאים בכך שכל ספקי המשנה מגיעים מצפון איטליה, אזור הידוע כבעל זיקה לעולם הרכב והמירוצים. בין היצרנים המתמחים למנות את 'ספארקו' המייצרת עבור ספאדה את מושבי הספורט ואביזרי הפנים, OZ שתייצר את החישוקים, פירלי שתביא את הצמיגים, איטלטקניקה שתשפר את מערכת הבלימה, המתלים ושיפורי המנוע ועוד יצרנים נוספים. השיווק עצמו ייעשה על ידי סדנת אזנום ממונזה, שתוסיף עוד תבלינים לחובבי המירוצים.

את הופעת הבכורה שלה תערוך הקודטרונקה בתערוכת מונקו שתיפתח ב-24 לאפריל ובשלב זה לא מספרים לנו בספאדה כלום לגבי מכסות ייצור ומחירים. טוב, גם אם היו זה לא היה עוזר לנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully