וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעה חדשה למג'נטיס

23.3.2008 / 10:46

לצד מכונית הקופה החדשה, מציגה קיה גם את המג'נטיס המחודשת אשר עברה מתיחת פנים מקיפה

אחרי שהספיקה להמם את באי תערוכת ניו-יורק עם מכונית הקופה החדשה, ה'קופ', היצרנית הקוריאנית חושפת גם את המג'נטיס לאחר שעברה מתיחת פנים מקיפה. רענון זה נראה כבר מאוד מתבקש, שכן המג'נטיס היוצאת, נראתה לא פעם כבוגרת מדי ביחס למתחרותיה בקבוצה.

השינוי הבולט ביותר שנעשה בה נוגע קודם כל לעיצוב החיצוני. העיצוב הפושר הקודם פינה את מקומו לאחר מודרני ונאה הרבה יותר הכולל פגושים חדשים, יחידות תאורה מעוצבות וגריל קדמי גדול. מאחור נוספו גם זוג מפלטים בולטים יותר לטובת ההופעה הדינמית. שינויים אלו הוסיפו לאורכה של המג'נטיס 6.5 ס"מ, אך מעבר לכך לא נרשם שום שינוי במידות. כעת, במתכוון או שלא, קל מאוד למצוא דמיון בין המג'נטיס המחודשת לבין האקורד של הונדה.

בתא הנוסעים לעומת זאת, את השינויים צריך לחפש ממש עם זכוכות מגדלת ואלו נוגעים בעיקר למערכת השמע (נכון בעיקר לדגמים הנמכרים בארה"ב), למיקום מעט שונה של חלק מהמתגים ולגווני המושבים. בסעיף הבטיחות ניתן למצוא כעת כסטנדרט 6 כריות אוויר, משענות ראש אקטיביות ומערכת פיקוח על לחץ האוויר בצמיגים (כמתחייב מהתקן האמריקני). מערכת בקרת יציבות ומשיכה לעומת זאת, מוצעות כאופציה בתשלום בלבד.

בעבר שווקה המג'נטיס (גם אצלנו) בעיקר עם מנועי 2.0 ליטר בנזין ודיזל, אך כיון היא מקבלת את מנועי יונדאי המוכרים בנפחים 2.4 ליטר 175 כ"ס ומנוע ה-V6 בנפח 2.7 ליטר אשר תפוקתו המשוערת צפויה להיות במג'נטיס כ-190 כ"ס. מנועים אלו ישודכו בדור זה לתיבה אוטומטית בעלת 5 הילוכים.

המג'נטיס המחודשת תגיע אל אולמות התצוגה מסביב לעולם בסתיו 2008 ואילו אל השוק הישראלי היא צפויה להגיע לקראת סוף השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully