וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט קאמארו באוטומוטור

23.3.2008 / 18:25

שברולט קאמארו, מכונית השרירים האמריקנית תהווה מוקד המשיכה של UMI בתערוכת אוטומוטור

אחת מהאטרקציות המעניינות של תערוכת אוטומוטור צפויה להיות לא אחרת מהשברולט קאמארו קונספט החדשה. מעט לפני שזו מגיעה לייצור, GM העולמית משגרת אל ארץ הקודש את הפרשנות המודרנית שלה למכונית השרירים של הימים היפים יותר בארה"ב.

הקאמארו החדשה תגיע לישראל כשבחזיתה המפלצתית ישכון מנוע השישה צילינדרים שמגיע מהקדילאק CTS עם 310 כ"ס. לפני שאתם מעקמים את האף, נספר לכם כי גם גרסת V8 בהמתית צפויה להופיע עם מנוע בנפח 6.0 ליטר ולא פחות מ-400 כ"ס.

מסביב לקאמארו הנאה, תוכלו לראות גם את המאליבו החדשה ואפילו בגרסתה ההיברידית. זו מציעה מנוע בנפח 2.4 ליטרים המפיק 164 כ"ס ואליו נוסף גם מנוע חשמלי. זה נכנס לפעולה כאשר כבה מנוע הבנזין בעת עמידה (ברמזור למשל) או כאשר דרוש עוד מעט כוח בעת האצה. שילוב זה אמור לשפר את צריכת הדלק ב-30 אחוזים ביחס למאליבו ה"רגילה" בגרסת ה-3.5 ליטר ולהביא לצריכת דלק עירונית של 10.1 ק"מ לליטר.

בנוסף, יוצגו גם השברולט אביאו שעברה מתיחת פנים, שברולט אפיקה X שקיבלה תיבה אוטומטית עם 6 הילוכים ומערכת ESP כסטנדרט וגרסת 'ספורט' לשברולט קפטיבה. האחרונה מציעה מנוע בנזין V6 בנפח 3.2 ליטר והספק של 230 כ"ס, מתלים מוקשחים, חישוקי 18 אינטש ועוד. כל מכוניות אלו מלבד הקאמארו יחלו להימכר בחודשים הקרובים בישראל. הקאמארו, כך מקווה היבואן, תגיע בשלב מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully