וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיבולושן 10 באוטומוטור

26.3.2008 / 13:07

לנסר החדשה כולל גרסת האיבולושן יעשו את הופעת הבכורה בישראל באוטומוטור. גם ה-CX והפאג'רו דקאר יהיו שם

20 שנים לאחר השקת הלנסר בישראל, חברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי משיקה את הדור התשיעי בישראל. לנסר החדשה תוצע בישראל כשבחזיתה מנוע בנפח 1.8 ליטר עם 143 כ"ס. את הכוח היא תעביר לכביש דרך תיבת הילוכים רציפה (כמו באאוטלנדר) ומחירה בישראל טרם פורסם.

אולם, אם אתם מעוניינים להכניס גם ריגושים לחיים עם ה'משפחומטית', לצדה של הלנסר העממית תעמוד גם האיבולושן 10. הלנסר EVOLUTION החדשה מצויידת במנוע בנפח 2 ליטר מוגדש טורבו (עשוי מטיטניום ואלומיניום) וזה מפיק 295 כ"ס ו-37 קג"מ.

המהירות המירבית של האיבו 10 היא 242 קמ"ש והתאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש אורכת 5.4 שניות בדגם הידני ו-6.1 בדגם עם תיבת הילוכים SST. זו תיבת הילוכים כפולת מצמדים פרי פיתוח של מיצובישי בדומה ל-DSG של פולקסווגן. כמו כן, היא מצויידת בהנעה כפולה מתוחכמת עם מערכת S-AWC האחראית על חלוקה שווה ונכונה של הכוח לכל גלגל בהתאם לתנאי הנהיגה.

בנוסף, בביתן מיצובישי ניתן יהיה לחזות בקונספט CX - רכב שטח לתצוגה שרומז על ייצור עתידי של רכב שטח קטן מידות (אורך של 4.1 מטר) שחזיתו מנוע טורבו דיזל נקי בנפח 1.8 ליטר. ולזכרו של מירוץ הדקאר שבוטל, הפאג'רו איבולושן של פטרהאנסל גם כן יקפוץ לביקור. מלבד לכלי רכב אלו, תוכלו להתרשם גם מכל שאר דגמי החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully