וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ה-A קלאס מתחדשת

ירון אדרי

30.3.2008 / 15:13

מרצדס מציגה את מתיחת הפנים ל-A קלאס, גרסה חדשה ושמינית במספר בשלושת החודשים האחרונים

בשלושת החודשים האחרונים שינתה מרצדס את פניהם של לא פחות מ-7 דגמים וכעת מצטרף הדגם השמיני, ה-A קלאס. הדור השני למכונית הקטנה ביותר בהיצע של מרצדס (לא כולל הסמארט כמובן), זוכה למתיחת פנים הכוללת עדכון לעיצוב החוץ והפנים וכמובן שיפור המנועים בכל הקשור לזיהום אוויר.

בכדי להצעירה, שינו במרצדס את חזיתה של ה-A. פגוש, גריל וגופי תאורה חדשים משפרים את הופעתה ואליהם מצטרפים גם פגוש ותאורה אחורית. חישוקי סגסוגת בקוטר 15 ו-16 אינטש ישפרו גם את הפרופיל. מבפנים, כולל השינוי בעיקר שימוש בחומרים איכותיים ודקורטיביים יותר מהקודמים, צמיחה בנפח תאי האחסון ורשימת אבזור ארוכה.

גם בתחום המנועים נעשו שינויים שנועדו לצמצם את הפגיעה באוויר אותו אנו נושמים. מערכת כמו 'עצור וסע' (כיבוי המנוע במהלך עמידה והנעתו בעת החזרה לתנועה) תדאג להפחית את צריכת הדלק וה-CO2 כשלקראת הסתיו תושקנה גרסאות ה-'BlueEfficiency' שיוסיפו עוד לחיסכון בדלק ובפליטת המזהמים. ה-160 CDI ולה 82 כ"ס תהיה החסכונית בחבורה עם צריכת דלק של 22.2 ק"מ לליטר סולר (119 גק"מ) ואילו הזללנית תהיה ה-170 שתצרוך ליטר בנזין לכל 12.5 ק"מ.

את הופעת הבכורה תעשה ה-A קלאס ב-5 לאפריל בתערוכת הרכב של לייפציג ומייד לאחר מכן יחלו המכירות. בכלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, מוסרים כי בשוק קטן כמו שלנו אין מקום ל-A ול-B קלאס ועל כן לא תגיע הקטנה לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully