וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריית המין של מקס מוזלי

ירון אדרי

31.3.2008 / 17:46

נשיא פדרציית המכוניות העולמית ה-FIA, עומד במרכזה של שערוריית מין שמביכה את עולם הספורט המוטורי

שערוריית מין מביכה בעולם הספורט המוטורי. אתר האינטרנט של הצהובון הבריטי 'News Of The World' חשף קלטת בה נראה מקס מוזלי, נשיא פדרציית המכוניות העולמית FIA אשר בין השאר מארגנת את אליפות הפורמולה 1, במהלכה של אורגיה המושפעת מהימים האפלים של מלחמת העולם השנייה. מוזלי בן ה-67, צולם יחד עם מספר נערות ליווי כשחלקן לבושות בבגדי חיילים נאצים וחלקן בבגדי אסירים יהודים. במהלך הסרט הכולל תמונות קשות לצפייה, נראו משתתפי האורגיה במספר תנוחות הכוללות השפלות, הצלפות, כבילה בשלשלאות והדמיית היחס לו זכו היהודים תוך שימוש בשפה הגרמנית.

מאז פרסום הקלטת, נשמעות מתוך ה-FIA קריאות רבות לפרישתו של מוזלי, אולם בשלב זה טרם פורסמה תגובה רשמית. גם מצידן של קהילות יהודיות ברחבי העולם נשמעו קריאות להתפטרתו. להגנתו של מוסלי התייצב ברני אקלסטון, הבוס של הפורמולה 1 ובעל שורשים יהודים בעצמו. חבר קרוב של מוסלי הוא יו"ר פרארי הפורש ז'אן טוד, נצר לניצולי שואה. בשבועות האחרונים, הרבה לפני חשיפת הקלטת, נפוצו שמועות כי טוד יחליף את מוסלי בתפקידו, אולם שמועות אלו התבדו.

חשיפת הפרשה החזירה לכותרות את הוריו של מוזלי, אוסוולד ודיאנה, אשר היו חסידיו של היטלר וחבריו האישיים. מוזלי מצידו, מעולם לא נתפס כגזען והוא אף יצא להגנתו של נהג הפורמולה 1 שחום העור לואיס המילטון כאשר נקלע להתקפת גזענות מצידם של אוהדי פרננדו אלונסו הספרדי לפני מספר חודשים. את סוף השבוע הקרוב אמור היה מוזלי לעשות בבחריין, שם יתקיים מירוץ הפורמולה 1 השלישי לעונה. בשלב זה, עדיין לא ידוע לאיזה כיוון תיתפתח הפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully