וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט ואלפא בתערוכת אוטומוטור

דניאל שמיל

1.4.2008 / 10:33

פיאט 500 החדשה: עיצוב רטרו במחיר של 125 אלף שקל. מה מכינה לנו סמל"ת לתערוכת אוטומוטור 2008

פיאט תציג בתערוכת אוטומוטור את הדגמים החדשים שיגיעו לישראל במשך השנה. פיאט מתעתדת להציע בישראל מכוניות מעוצבות, אך גם יקרות יחסית, לעומת מתחרותיהן. המכונית המסקרנת ביותר היא פיאט 500 החדשה, מכונית רטרו על בסיס פיאט פנדה, שזכתה בתואר מכונית השנה באירופה.

בסמל"ת, היבואנית המקומית, קיוו כי יוכלו לשווק את המכונית לפי תמחור מקביל לאירופה - הנמוך מהגרנדה-פונטו הגדולה יותר. אך עתה נראה כי מחירה של המכונית בישראל יגיע ל-125 אלף שקל - לעומת 99 אלף שקל לגרנדה-פונטו ו-88 אלף שקל לפנדה - מחיר שעשוי להותיר אותה כפריט אופנה יוקרתי בלבד.

בתערוכת אוטומוטור, שתתקיים בחול המועד פסח, תוצג גם קומפקטית חדשה עם שם מוכר - בראבו; המכונית תשווק עם מנוע 1.6 ליטר, 115 כ"ס וגיר אוטומטי או בגרסת טורבו עם 150 כ"ס וגיר רובוטי. המחירים יתחילו ב-130 אלף שקל.

עוד מפיאט בתערוכת אוטומוטור

מאת: ירון אדרי, מערכת וואלה!

בנוסף לפיאט 500 המסקרנת, תציג סמל"ת לראשונה בישראל את הלינאה, המכונית משפחתית אותה פגשנו לפני כשנה עת הושקה. הלינאה היא המכונית העולמית החשובה ביותר של פיאט אחרי הגרנדה-פונטו והיא תיוצר בטורקיה, סין, הודו, ברזיל ורוסיה.

את החדשות החמות תייצר גרסת הראלי גרנדה פונטו. מכונית זאת מתחרה באליפות הראלי העולמית 'סופר 2000' בהצלחה מזה מספר שנים תחת השם אבארת', מותג הספורט של פיאט. עוד תציג פיאט את הסדיצ'י, קרוסאובר קטן מידות שפותח יחד עם סוזוקי והוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה 2006. שאר מכונית פיאט אשר משווקות בישראל, יהיו גם הן במתחם התצוגה.

ויש גם אלפא רומאו

אל פינת האקזוטיקה של התערוכה תביא סמל"ת את ה-8C קומפטיציונה, מכונית הספורט קופה המדוברת של אלפא רומאו בשנה האחרונה. זאת עושה שימוש במנוע V8 בנפח 4.7 ליטר ו-450 סוסים. עוד תוצג גרסת Ti החמה למכונית הסאלון 159.

בתערוכת אוטומוטור ניתן יהיה גם לפגוש בשאר מכוניות אלפא רומאו הנמכרות בישראל - ספיידר, בררה, GT, 159 ו-147.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully