וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי הולכים על ירוק

ירון אדרי

1.4.2008 / 11:54

יונדאי מסתערת על איכות הסביבה. מכונית היברידית סדרתית ראשונה תוצג ב-2009 ומכונית תא דלק ב-2012

אחרי שהבהירה יונדאי ליצרניות היפניות, האירופאיות והאמריקניות שגם היא יודעת לייצר מכונית סאלון יוקרתית עם מנוע V8 והנעה אחורית, וכמובן את אותה מכונית בגרסת קופה ספורטיבית, הגיע הזמן לאותת כי איכות הסביבה גם היא נמצאת בהישג ידה. החל משנת 2009, מתכוונת יונדאי להציג מכונית היברידית סדרתית.

תוכניתה של יונדאי להתמודד עם התחממות כדור הארץ כוללת שלושה שלבים: פיתוח טכנולוגיות נקיות, הקמת מערך לייצור סדרתי והרחבת היצע הדגמים. כרגע, מתכוננת יונדאי לייצור והמכונית ההיברידית הראשונה תהיה גרסת הגפ"מ (LPI) של האלנטרה, שהחל מ-2009 תנוע גם באמצעות חשמל. בשנת 2010 תוצג מכונית היברידית נוספת בגודל בינוני המונעת בבנזין וגפ"מ.

למעשה, מייצרת יונדאי מכוניות היברידיות מאז שנת 2004 עבור ציי הרכב של ממשלת קוריאה, אולם אלה אינן מיוצרות באופן סדרתי. את הידע שצברה בזמן זה, מנצלת החברה היום להרחבת ההיצע. אלא שלא כאן נגמרות השאיפות הירוקות וב-2012 מתכוונת יונדאי לייצר גם מכוניות תא דלק. גם כאן מדובר על תהליך ארוך ועד 2010 תציג יונאי 500 כלי רכב מונעי תא דלק נסיוניים, כולל רכב שטח.

מתחם יונדאי באוטומוטור

על תוכניותיה של יונדאי לתערוכת אוטומוטור שתיפתח בחול המועד פסח כבר כתבנו לכם, ואת התזכורת תוכלו לקבל בקישור המצורף. בינתיים, מפרסמת כלמוביל, היבואנית לישראל, הדמיית מחשב למתחם התצוגה שלה שיכלול 2 קומות בהן ניתן יהיה להתרשם מהמכוניות. את עיקר תשומת הלב תמשוך הג'נסיס על 2 גרסאותיה שיוצבו במקביל למדרגות הקומה השנייה. שאר המכוניות יוצבו בקומה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully