וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת הדור השלישי

2.4.2008 / 13:15

סובארו פורסטר הושק הבוקר רשמית בישראל ובהיצע שני מנועים וארבע גרסאות אבזור החל מ-175 אלף שקל

חברת 'יפנאוטו', יבואנית סובארו לישראל, השיקה הבוקר באולם התצוגה המרכזי של החברה בת"א את הדור השלישי והחדש של רכב הכביש-שביל - הפורסטר.

הפורסטר החדש מגיע אלינו 11 שנים לאחר הולדת הדור הראשון ולאחר שנמכר בכ-1.2 מיליון יחידות מסביב לעולם. הדור השלישי ישווק בישראל עם שני מנועים - מנוע 2.0 ליטר המפיק 150 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-20 קג"מ ב-3,200 סל"ד. המנוע השני משותף לפורסטר ולגרסת ה-WRX של האימפרזה (שאינה משווקת בישראל) עם 2.5 ליטר בנפח, 230 כ"ס ו-32.6 קג"מ.

גרסת מנוע ה-2.0 ליטר תוצע בשלוש רמות אבזור: בסיסית הנקראת B וכוללת בעיקר בקרת שיוט, חימום מושבים, מחשב דרך, בקרת אקלים ומערכת MP3 כולל שקע לחיבור נגנים חיצוניים. מחירה של גרסה זו עומד על 175 אלף שקל.

גרסת ה-X שמחירה עומד על 187 אלף שקל תוסיף לחבילה גם חישוקי 16 אינטש, הגה מצופה עור ומראות בצבע הרכב.

רמת ה-XS היא הרמה הבכירה בגרסת מנוע ה-2.0 ליטר והיא מוסיפה על קודמותיה גם גג שמש פנורמי מקורי, מחליף דיסקים מובנה במערכת השמע, מתגי שליטה מההגה, 7 רמקולים ותפעול חשמלי למושב הנהג. מחירה של רמה זו עומד על 199 אלף שקל.

בקצה ההיצע, קיימת גרסת הטורבו הביצועיסטית (7.9 שניות ל-100 קמ"ש) וזו כצפוי מגיעה ברמת האבזור הגבוהה ביותר (XT). זו ממשיכה להאריך את סעיפי האבזור עם מושבי עור, דוושות אלומיניום מחורר, תאורת קסנון ועוד והיא כבר תאלץ אתכם להיפרד מלא פחות מ-231 אלף שקל.

אלי דויד מנכ"ל 'יפנאוטו' מקווה להכפיל את מספר המכירות השנתיות של הפורסטר אשר עמדו על כ-500 יחידות בשנה לכדי 1,000 יחידות בשנה מלאה. בנוסף לכך, מוסר אלי דויד שהחברה נמצאת במגעים עם הנהלת קק"ל במטרה ליצור חורשה חדשה, בה ינטע עץ חדש על כל פורסטר שימכר.

מבחן וואלה! רכב לפורסטר החדש יתפרסם בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully