וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה סיאט איביזה חדשה

2.4.2008 / 18:27

הרבה לפני תאריך ההשקה המתוכנן, נחשפה האיביזה החדשה באתר שנבנה במיוחד עבורה. בישראל לקראת סוף השנה

בתערוכת ז'נבה האחרונה חזינו לראשונה במכונית התצוגה בוקה נגרה, אשר סיפקה רמזים עבים אודות גרסת הייצור המוגמרת של האיביזה החדשה. אולם, עוד אנו מעבדים בדמיוננו את החזות הצפויה למכונית הסופר מיני החדשה וברשת האינטרנט עולה חרש חרש אתר "מיניסייט" אישי שהקימה סיאט עבור האיביזה החדשה.

באתר זה נגלית המכונית החדשה מכל כיוון, ללא מקום לדמיון. וכך, אפשר לראות כי סיאט ממשיכה לפתח ולחדש עם מראה צעיר ותוקפני בעיצובה וכי היא משלבת אלמנטים עיצוביים ממספר מכוניות בקטנצרן פולקסווגן כמו חלק אחורי דומה מאוד לזה של השירוקו החדשה.

גם תא הנוסעים שונה מאוד בדור החדש, עם עיצוב נאה, הגה ספורטיבי בעל 3 צלעות ולוח מחוונים נאה מאוד.

דובר החברה מסר בשיחה שערכנו איתו כי האיביזה החדשה תגיע לישראל רק לקראת סוף שנת 2008 וכי טרם נקבע לה מחיר או מה תהיינה הגרסאות שיעשו עליה.

אנו יכולים לשער כי האיביזה החדשה תקבל כמה מהמנועים המוכרים בקונצרן פולקסווגן כמו מנוע ה-1.4 TSI בגרסאות טורבו ומגדשה 'על', או אף בגרסאות ה-1.4 ליטר טורבו בלבד. כמו כן, היא צפויה לקבל גם מנועי דיזל חדשים ונקיים שהוצגו בעבר על ידי סיאט, אך ספק אם אלו יוצעו בישראל. ולגבי הגרסה הספורטיבית, בשלב זה עדיין מוקדם לומר איזו יחידת כוח תשכון בחזיתה, אך ללא ספק בידי סיאט עומד מבחר של מנועים מתאימים.

  • עוד באותו נושא:
  • סיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully