וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השילוט מגיע למע"צ

אבי בר-אלי

7.4.2008 / 9:33

החברה הלאומית לדרכים תעניק זיכיון להתקנת שילוט במחלף גהה ובמחלף סוקולוב למשך חמש שנים ב-3.6 מיליון שקל

החברה הלאומית לדרכים (מע"צ החדשה) פירסמה בסוף השבוע מכרז להענקת זיכיון להצבת שילוט מסחרי במחלף גהה ובמחלף סוקולוב (הוד השרון) שעל כביש 531. במסגרת המכרז יוכל הזכיין להציב כמה סוגי שילוט בתחומי המחלף, דוגמת שלטי בילבורד, מתקני מפה וכן מיתוג קירות ועמודי תמך של גשרים.

תקופת הזיכיון היא לחמש שנים כאשר למע"צ תינתן אופציה להארכה כפולה של ההתקשרות למשך ארבע שנים נוספות. היקף המכרז מוערך בטווח של 400-300 אלף שקל בשנה. מדובר בפיילוט להצבת שילוט מסחרי בדרכים העירוניות העוברות בתחומי זכות הדרך של החברה, ובכוונת החברה להרחיב את מתן הזיכיונות למחלפים נוספים. מע"צ חולשת על כ-300 צמתים ומחלפים ברחבי הארץ.

המכרז הוכן במשך כמה חודשים על ידי צוות בראשות מנהל אגף כלכלה ופיתוח עסקי במע"צ, אייל צדוק. בחברה הדגישו כי הצבת השילוט תתאפשר בצדי הדרכים העירוניות בלבד, וכי תנאי המכרז נקבעו בכפוף להוראות חוק הדרכים (שילוט) ולהוראות חוקי העזר העירוניים לשילוט. במכרז מחויב הזכיין לעמוד בדרישות תכנון, ביצוע ותחזוקה של השילוט, ובין היתר יידרש הזכיין בליווי מהנדסי בניין ובטיחות לבחירת מיקומי התקנת השילוט ואופיים.

פרסום המכרז הוא שלב נוסף בניסיונותיה של מע"צ להגדיל את צבר ההכנסות של החברה בשילוב המגזר העסקי. זאת, בהמשך למתן ההיתרים להתקנת אנטנות סלולריות על עמודי תאורה בצדי הדרכים, ועל החכרת תשתית החברה להנחת סיבים אופטיים והטמנת קווי מתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully