וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטו פרארי

ירון אדרי

10.4.2008 / 12:01

פרארי משיקה מהדורה מוגבלת למוטו Z8 של מוטורולה לרגל הזכייה הכפולה במירוץ הפורמולה 1 האחרון

למרות שעונת מירוצי הפורמולה 1 החלה לפני חודש, פרארי הגיעה אליה רק בשבוע האחרון. בתום המירוץ השלישי לעונה הראתה פרארי לכולם את כוחה האמיתית כשהצליחה לחזור לצמרת עם שני המקומות הראשונים. במיוחד לרגל המאורע, משיקה החברה את המוטו Z8.

הטלפון הסלולארי עליו מתנוסס הסוס הצוהל, זוכה למספר שדרוגים בגרסת המירוץ. אלה כוללים פונקצייה משופרת לצילום וידאו של 30 פריימים לשנייה, מסך TFT עם 16 מיליון צבעים וזיכרון מורחב של 32 ג'יגה. גם פתיחת הסליידר שונתה בכדי שרעשי המנועים ברקע יפריעו פחות לדיבור. אותם רעשי מנועים יגיעו עם רשימת הבונוסים הכוללת 2 סרטי וידאו על מכוניות החברה, רינגטונים ושלל תמונות למסך. סרט וידאו נוסף הצרוב בכרטיס הזכרון הוא 'זהות כפולה' עם מאט דימון (היתה לו פרארי?!).

המוטו פרארי יימכר באתר הרשמי במהדורה מוגבלת של 50 יחידות בלבד ובמחיר של 543 אירו (כ-3,100 שקלים לפני משלוח ומסים). הרוכשים הזריזים יקבלו בנוסף זוג שסתומים שנלקחו מאחד ממנועי הפורמולה 1 חתומים על ידי מנהל הקבוצה לשעברה ז'אן טוד. תמורת 622 אירו (עוד 400 שקלים), יוחלפו השסתומים בשני מחזיקי מפתחות ובערכה המהודרת שליוותה את השקת ה-430 סקודריה.

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully