וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב עבודה (אבל אחרת)

ירון אדרי

13.4.2008 / 9:42

בישראל מנצחת מאזדה עם ה-3 בטבלת המכירות. יש מדינות בהן מנצחת ה-3 גם במסלולי המירוצים

מאזדה 3 בישראל היא שם נרדף למנוע 1.6, גיר אוטומט, בגאז' ומכנים אותה "רכב מהעבודה". ישנן לא מעט מדינות בהן מאזדה 3 היא שם נרדף למנוע 2.3 טורבו, גיר ידני 6 הילוכים, האצ'בק והכינוי של הוא MPS שרק בשנה שעברה שברה את אחד משיאי ההקפה של הנורבורגרינג. ככה זה כשיש את האפשרות לתבל את המשפחתית שלך.

מאזדה אוסטרליה מותחים את מעטפת הביצועים של ה-3 עוד קצת עם גרסת ראלי ל-MPS שעתידה להשתתף במירוץ ה'טארגה טזמאניה' שיצא לדרך ביום שלישי הבא. מדובר על מירוץ בן אלפיים ק"מ שיימשך חמישה ימים אליו מגיעה מאזדה בפעם השמינית. בשתי מכוניות המירוץ שיקחו חלק בתחרות ינהגו ריק בייטס ואליסטר מקריי, אחיו של נהג הראלי קולין מקריי שניספה בתאונת מסוק בספטמבר האחרון.

בהתאם לתקנות המירוץ, על המכונית להישאר סטנדרטית ככל הניתן ולא רק במנוע (258 כ"ס, 38.7 קג"מ). מערכת השמע, חלונות החשמל ואפילו השטיחים יישארו במקומם. מה שכן הוחלף לרכיבי מירוץ הם המתלים, הבלמים, המושבים, חגורות הבטיחות ונוסף כלוב התהפכות להגנה מכל מצב לא נעים.

בשנה שעברה השתתפו במירוץ זוג מאזדות 3 ומאזדה 6 אחת מצוותת בנשים. בייטס שינהג גם השנה (ובפעם השישית בטארגה), סיים במקום הראשון בקטגוריה והעשירי הכללי וכל רצונו הפעם הוא לשפר בעוד כמה מיקומים. למקריי זאת הפעם הראשונה בראלי וכחלק מההכנות הוא יעבור את הדרך פעמיים עד למירוץ. כשמסתכלים על זה שוב, שמים לב שלא הרבה שונה ביננו לאוסטרלים. הרי גם עבורם מדובר על רכב עבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully