וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק לשוק הטרקטורונים

ירון אדרי

15.4.2008 / 13:57

טרקטורוני KTM יחשפו לראשונה בישראל בתערוכת אוטומוטור. עוד יוצגו גרסה צבאית לפולאריס ריינג'ר והרייזר החדש

את KTM אנו מכירים בעיקר ממירוצי האופנועים, אך לאחרונה החלה החברה האוסטרית להפגין נוכחות גם על 4 גלגלים. בתחום המכוניות הציגה החברה את ה-X-Bow, דו מושבית מוכנה למירוצי אספלט, ועבור אלה שרוצים לנהוג בשטח, את משפחת טרקטורוני הקרוס קאונטרי.

את הטרקטורנים החדשים הציגה KTM באוגוסט 2007, ומאז הם מציגים דומיננטיות בליגות המירוצים בעולם. עם תחילת השיווק מחוץ לארה"ב, ה-450XC וה-525XC יגיעו גם לישראל והופעת הבכורה תיערך בתערוכת אוטומוטור. ב'ד.ל.ב מוטוספורט', היבואנית לישראל, מדברים על מלאי מוגבל שיגיע אלינו ובשל היותם של הכלים "מוכנים למירוץ", הם ישווקו בתחילה רק למתחרים בליגת הטרקטורונים הישראלית ולאחר מכן ללקוחות פרטיים. המחיר בעבור גרסת ה-450 יעמוד על 88 אלף שקלים ואלפיים שקלים נוספים יידרשו עבור ה-525.

פולאריס באוטומוטור

טרקטורון עממי יותר שתציג ד.ל.ב מוטוספורט הוא ה-Outlow 525 S של פולאריס במהדורה מוגבלת. לזה בולמי גז מלפנים הניתנים לכיוונון וצביעה בשילוב של שחור, לבן וזהב שתייחד אותו מהגרסה הרגילה. המחיר יעמוד על 67,500 שקלים.

משפחת הריינג'ר תוצג גם היא ובראשה הגרסה הצבאית של ה-MVRS700 המיועדת לשוק הבטחוני. מחירו של זה כפול מהגרסה האזרחית ועומד על 160 אלף ש"ח. ה-MVRS700 נבנה על פי דרישת צבא ארה"ב והוא נמצא בשירות פעיל בעירק.

עוד מבוסס על הריינג'ר הוא הרייזר RZR800. את הכידון הרגיל והמוכר מחליף ברייזר גלגל הגה כמו במכונית ולדברי היבואנית הוא מהווה תחליף לרכב שטח לכל דבר עם יכולות עבירות גבוהות. לרייזר מנוע בנפח 760 סמ"ק ואופציה להנעה כפולה מחירו יעמוד על 93 אלף ש"ח. השיווק יחל רק בדמבר השנה.

במתחם התערוכה תציג ד.ל.ב גם את קטנועי PGO אותם השיקה בישראל רק בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully