וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניווט בשלושה ממדים

הגרסה השמינית לתוכנת הניווט של IGO הושקה הבוקר עם מפות תלת-ממדיות ונקודות העניין של דפי זהב

ענף תוכנות הניווט בישראל ממשיך לצבור תאוצה ולהחריף את התחרות. חברת Nav N Go חברה אל 'דפי זהב' והבוקר הן השיקו את הגרסה השמינית לתוכנת הניווט IGO. תוכנה זו מספקת שלל חידושים בתחום, והעיקרי מבניהם הוא מבט תלת-ממדי על שטח הניווט. בעזרת אפשרות זו, ניתן להבחין בתוואי הקרקע, הכבישים והערים, כולל דגמים של כל הבתים. לדברי המפתחים, ישראל היא המדינה הראשונה בעולם בה נעשה מיפוי 3D מלא של כל המדינה (למעט אזורים בהם משרד הביטחון לא רוצה שתראו מה קיים).

שנית, בעזרת שילוב מאגר הנתונים של חברת 'דפי זהב', מציעה התוכנה מידע רב אודות מיקום של בתי עסק ושירותים, אותם ניתן לשלב במסלול הניווט או לחפש באופן פרטני – הן על פי קרבה גיאוגרפית למיקום הנוכחי שלכם והן על פי מאפיינים כגון שם או כתובת.

כמו כן, ישנה גם פניה מובהקת לחובבי הנסיעה בשטח. אם עד כה היה צורך בשילוב שתי תוכנות נפרדות, ב-IGO8 מדובר בתוכנה אחת בלבד, ללא צורך בביצוע כל פעולה במכשיר בעת המעבר מהכביש לשטח. לרשות המשתמש עומד גם ממשק גרפי איכותי המספק תמונת אנימציה צבעונית ומדויקת של פני השטח, בהתאם לתצלומי לוויין של סוכנות החלל האמריקנית – נאסא. בעתיד מבטיחים המפתחים להוסיף גם מפות של שבילי טיול, ובכך להפוך את המכשיר לאטרקטיווי יותר גם למטיילים רגליים.

בחברת Nav N Go משיקים את התוכנה החדשה הן למחשבי כף יד והן למכשירי ניווט ייעודיים, כשבעתיד המטרה היא לכסות כמה שיותר פלטפורמות (אם כי בחברה מודים כבר עכשיו כי בעתיד הקרוב לא נראה כי יוכלו להגיע באמת לכולם). מעבר לכך, בכוונתם להיכנס חזק יותר גם לשוק מערכות שמובנות בתוך כלי רכב, אך באירוע לא הוכרזו שיתופי פעולה קונקרטיים.

באשר לעדכונים - גם כאן מבטיחים מערכת חדשה ומשופרת, שתעדכן את המפות פעמיים בשנה דרך האינטרנט או כרטיס זיכרון. כיוון שמדובר כאן בשיתוף פעולה עם דפי זהב, גם בתחום הזה צפויים עדכוני תוכנה, כשהמטרה היא להוסיף את התוכן גם מאתרים אחרים במשפחת דפי זהב לאורך זמן.

מחיר התוכנה צפוי להיות 1,150 שקל. בנוסף, מתכננים המפתחים להציע שדרוג במחיר עלות לבעלי גרסאות קודמות של התוכנה, אך המחיר עדיין לא נקבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully