וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות ראשונות מאוטומוטור 2008

16.4.2008 / 20:51

תערוכת הרכב הישראלית תיפתח אמנם רק בחול המועד פסח, אבל אנחנו הקדמנו ומביאים לכם הצצה מהצפוי שם

מערכת וואלה!

צילום ועריכה: דרור פיקלני

למרות כל הויכוחים, ההנאה ולעיתים גם האכזבות, תערוכת אוטומוטור שחוגגת השנה יום הולדת 20, הפכה כבר מזמן לאירוע מסורתי ומהגדולים המתחרשים במדינתינו הקטנה. כמעט כל יבואני הרכב בישראל עמלים קשה ומשקיעים לעיתים סכומי עתק כדי להביא לכם טעימה ממרכולתם המוכרת והחדשה, כזו שיתכן ונראה על כבישי הארץ ואולי גם מספר מכוניות שלמרבה הצער, לעולם לא יעברו גיור.

תערוכת הרכב הישראלית שמתרחשת אחת לשנתיים במתכונת מלאה וכוללת, מושכת אליה מאות אלפי מבקרים. כך למשל, בתערוכת אוטומוטור של שנת 2006, למעלה מ-400 אלף מבקרים הגיעו, שילמו ובאו לטעום קצת מוטוריקה. גם השנה, מחיר הכרטיס לא צפוי להשתנות - כ-45 שקלים בנוסף לנקודות ישרכרט או מחיר מלא של 80 שקלים לאדם.

בינתיים, עד פתיחת שערי אוטומוטור, בביקור שערכנו היום בגני התערוכה, ראינו את התחלת העבודות בבניית ביתני היבואנים וכן את יציאתן של כוכבות התערוכה ממכולות העץ. ראשונה הייתה אלפא 8C קומפיטיונה, שנחשפה בתערוכת ז'נבה האחרונה וגם זכתה בתואר המכונית הנבחרת של התערוכה. שניה הייתה שברולט קאמארו קונספט, אחד מהעותקים הבודדים שלה בעולם שבוטח בסכום אסטרונומי של 3 מיליון דולר בשל נדירותו. בנוסף אל אלה, גם האינפיניטי FX50-S מושקת לראשונה בישראל ובעצם מסמלת את תחילת הייבוא הסדיר והב.מ.וו X6 גם כן עושה כאן הופעת בכורה. עוד דיווחים מהתערוכה נביא בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully