וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאיין החזק ביותר

20.4.2008 / 11:44

פורשה חושפת היום את הקאיין טורבו S - הגרסה החזקה ביותר לרכב הכביש-שטח בתערוכת בייג'ין שבסין

מרוץ החימוש בקבוצת רכבי הכביש-שטח-פאר מתגבר. אם עד הרגע חשבנו ש-500 הסוסים של הקאיין טורבו הם משהו ששווה לדבר עליו, פורשה באה ומעניקה לנו נושא שיחה חדש. בעקבות דרישה עצומה מהלקוחות, כך הם מסבירים, הם נאלצו לייצר גרסה אפילו חזקה יותר לקאיין וזו כאמור נקראת טורבו S.

בחזיתו של הקאיין שוכן אותו מפרט כשל גרסת הטורבו ה'צנועה' - מנוע V8 כפול מגדשים, אך בגרסה זו, לאחר שינוי בניהול המנוע והוספת מערכת פליטה ספורטיבית, צמחו הנתונים לכדי 550 כ"ס ו-76.5 קג"מ. נתונים אלו מאפשרים לקאיין טורבו S להגיע ל-100 קמ"ש מעמידה תוך 4.8 שניות בלבד ולהגיע למהירות מרבית של 280 קמ"ש. מספיק לכם?

צריכת הדלק אגב, אמורה להישאר זהה לזו של גרסת הטורבו ה'רגילה', כלומר, המון.

לא רק כוח

הקאיין טורבו S מצוייד כסטנדרט במתלי האוויר של פורשה וכמובן ביכולת שליטה אלקטרונית על פעולתם ומידת השיכוך והגובה. פורשה מספרים כי בזכות מערכת זו, ה-S מציע התנהגות כביש משופרת ביחס למה שהכרנו עד הרגע.

בארבע קצוות הרכב נמצאים חישוקי 21 אינטש ובתוכם גם בלמי ענק אם גם תסמנו V במקום הנכון בדף ההזמנה, תוכלו לקבל גם את מערכת הבלמים הקראמיים - כדי שתוכלו לעצור טוב יותר.

תא הנוסעים יציע כמובן את כל הפאר וההדר וגם יוסיף מערכת שמע מתקדמת ואיכותית במיוחד שיודעת לטפל בכמעט כל סוגי קבצי השמע הקיימים, כולל שלל מסכים בתא הנוסעים.

הקאיין טורבו S יחשף רשמית בתערוכת בייג'ין שבסין, מה שמעיד על החשיבות העצומה שרואה פורשה בשוק מתפתח זה. לאחר מכן, יגיע הקאיין S אל אולמות התצוגה באירופה בחודש אוגוסט השנה ואם גם ממש תבקשו, אז הוא יגיע גם אלינו. מחירו באירופה יעמוד על 111,400 אירו ואצלנו - הרבה יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully