וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד של פיאט קשור בסין

דניאל שמיל

23.4.2008 / 10:19

סגן נשיא פיאט בישראל: נשתף פעולה עם צ'רי הסינית כדי לספק דגמים המותאמים לצרכי הנהג הישראלי

גדסלי נפגש אתמול עם עיתונאים ישראלים ופירט את תוכניותיה העתידיות של יצרנית כלי הרכב. לדבריו, "כל שווקי העולם חשובים עבורנו ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתעלם מאף שוק. ישראל, כמו טורקיה וסין, צריכות מנוע 1.6 ליטר בנזין וגיר אוטומטי, ולשם כך אנחנו חוברים לחברת המכוניות הסינית צ'רי".

בתוך כך, דווח כי בתחילת 2009 תתחיל פיאט לשווק בישראל משפחתית בשם לינאה (המוצגת בתערוכת אוטומוטור) ותתומחר בהתאם לקבוצת הרישוי 2 (שגבולה העליון כיום הוא 111 אלף שקל). היבואנית מקווה למכור כאן יותר מ-3,000 מכוניות מדגם זה. לשם השוואה, מכירת המכוניות הפרטיות מתוצרת פיאט ב-2007 היתה 1,801 יחידות בלבד.

גדסלי פירט תוכנית שאפתנית של 24 דגמים חדשים במותגי פיאט, אלפא רומיאו ולנצ'יה לשנים הקרובות. אלפא תשיק בקרוב את מיטו, מכונית קטנה ויוקרתית, שמחירה ההתחלתי בישראל יהיה כ-170 אלף שקל עד 200 אלף שקל, ולנצ'יה תציג את דלתא - יוקרתית הממוקמת בין קבוצת המכוניות המשפחתיות לקבוצת מכוניות המנהלים. עוד תשיק היצרנית את מחליפת הפנדה העירונית וכן מכונית עירונית קטנה אף יותר.

"באירופה יש טרנד של מכוניות קטנות, להפחתת פליטת הפחמן הדו חמצני ואנחנו מובילים בתחום זה, אבל חייבים להגן על הטריטוריה שלנו", אומר גדסלי. התוכניות של פיאט בנושא אנרגיה ירוקה הן מסועפות. בינתיים, פיאט מתכוונת להשקיע בעיקר בגז טבעי, גם בשילוב מערכת היברדיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully