וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהירה כחץ מקשת

ירון אדרי

23.4.2008 / 12:26

המכונית הראשונה של KTM התייצבה למבחן האמיתי הראשון שלה במסלול סילברסטון. היה לה יום כתום

מזה כשנתיים שב-KTM מדברים גדולות על המכונית הדו מושבית שלהם, והנה לבסוף היא מגיעה למבחנה האמיתי הראשון. תחת ניהולה של קבוצת המירוצים הגרמנית 'רייטר אנג'נירינג', התייצבו בסוף השבוע האחרון שתי מכוניות X-Bow במסלול סילברסטון הבריטי במטרה לקחת חלק במירוץ ה-GT4 של ה-FIA.

ייצור הדו מושבית יחל בקיץ הקרוב ורגע לפני שפס הייצור מתעורר לחיים, רוצה היצרנית האוסטרית לוודא שהמכונית שלה אכן "מוכנה למירוץ" כפי שקובעת הסיסמה הידועה שלה. את האימונים החופשיים, מקצי הדירוג ושני המירוצים שהתקיימו בסוף השבוע, עברה ה-X-Bow ללא תקלה והסימן V נרשם תחת סעיף האמינות. אך מה בנוגע לתחרותיות?

כשהן ניצבות מול 16 מכוניות מירוץ וותיקות וחזקות ביותר מפי שתיים - אסטון מרטין N24, פורד מוסטאנג, שברולט קורבט ואחרות - לא סבלו צמד ה-KTM מרגשי נחיתות למרות שלא כללו אביזרי מירוץ טהורים כמו צמיגי סליקס או מתלים מתכווננים. את הניצחון בקטגוריה לא היה קשה להשיג מכיוון שאופוזיציה לא הייתה, אך בדירוג הכללי הן סיימו במקומות 7 ו-11 במירוץ הראשון, 5 ו-6 בשני. את המירוץ אגב ניצחה האסטון מרטין DBR9. כעת מתכוננת הקבוצה למירוץ הבא שיתקיים באמצע חודש מאי במסלול מוזה האיטלקי, אז נדע אם התוצאה היתה מקרית.

  • עוד באותו נושא:
  • ktm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully