וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונאית ליום אחד

24.4.2008 / 12:44

מה יש ל-30 בנות בגילאים 13 עד 15 לחפש במפעל ההרכבה של פורשה? הן לומדות איך בונים מכונית. משחק ילדות?

"נשים מסוגלות לבצע פעולות טכניות מורכבות בדיוק כמו הגברים ובמשך שנים רבות, יש לפורשה ציפיות גבוהות מיכולותיהן של נשים, כבר בדור הדור הצעיר והיינו מעוניינים להכיר אותן בהקדם האפשרי." אם לא נחבר את משפט זה אל הסיפור הכללי, היינו עלולים לחשוב שמדובר בעוד מייל פדופילי, אך המציאות רחוקה מכך שנות אור.

למרות זאת, גם הסיפור המלא הצליח להשאיר חיוך על פנינו (ולא מתוך שובניזם). יצרנית מכוניות הספורט פורשה ערכה השבוע קורס מיוחד לבנות צעירות שנקרא "מכונאית ליום אחד". במהלכו, הוזמנו 30 בנות בגילאים 13 ועד 15 אל מרכז להכשרת עובדים, כדי להמחיש להן עד כמה קוסמים יכולים להיות תפקידים טכניים עבור נשים בתעשיית הרכב.

בין התפקידים הרבים, יכלו הבנות הצעירות להתרשם מעבודות כמו הנדסה טכנית ואלקטרוניקה, צבעות רכב, עיצוב פנים והנדסת תעשיה. תחת ליווי צמוד של מדריכי פורשה, התנסו הבנות באופן מעשי בהרכבת מנועים, החלפת רפידות בלמים וצביעה בריסוס ובסוף יום ההדרכה יכלה כל אחת מהתלמידות לקחת הביתה מוצר אשר ייצרו בעצמן - מחזיק מפתחות ממתכת ועור או ציור שנעשה בעזרת מברשות אוויר.

את תוכנית זו מפעילה פורשה בכל רחבי גרמניה ולדבריהם מטרתה לחשוף ילדים וילדות צעירות בעלי כישורים טכניים גבוהים ולעודד אותם להתפתח בתחום.

בנינו, אנחנו סתם מקנאים. כי מי לא היה רוצה לעבור יום שלם בהרכבת מנועי פורשה.

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully