וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיטינג - מכונית 'על' חדשה

27.4.2008 / 10:05

בדיוק כשעולם הרכב נעשה ירוק יותר, יצרנית בריטית עושה קאמבק עם מכונית 'על' חדשה. 1,500 כ"ס למישהו?

לפני כחודש וחצי, חשפנו בפניכם את כוונתה של סדנה בריטית, לשווק בעולם מכונית 'על' חדשה. האמת, כבר די נמאס לנו לצטט עוד חברה ששמה את וירון של בוגטי ו-1,001 הסוסים שלה על הכוונת, אבל הנה זה קורה שוב.

סדנת קיטינג הסירו סוף סוף השבוע את הלוט מעל שתי הגרסאות האקזוטיות החדשות - ה-SKT ה'חלושה' וה-KTR הפראית. שתי מכוניות אלה בנויות על אותו שלד העשוי מחומרים אקזוטיים - סיבי פחמן וזכוכית, קבלר ואלומיניום כדי לשמור על משקל גוף נמוך - כ-1,180 ק"ג בלבד (4.3 מטר אורך, 1.8 מטר רוחב, 1.1 מטר גובה), אך הן נבדלות ביחידות הכוח שלהן.

ה-SKR היא הבסיסית בהיצע והיא מיועדת לחובבי מהירות בכביש הציבורי עם 404 כ"ס ממנוע V8 בנפח 6.0 ליטר, או 500 כ"ס ממנוע דומה בנפח 7.0 ליטר, אך אם תשלבו מגדשי 'על' למנועים אלה, יצמח ההספק לכדי 500 ומעל ל-650 כ"ס בהתאמה. נתוני הביצועים צםויים להיות עוצרי נשימה, אבל לא בהכרח כאלה המסכנים את ההגמוניה של בוגטי וירון.

אולם, אם מדי פעם אתם נוהגים לשחרר אגרסיות על מסלול מירוצים, קיטינג מציעה במיוחד עבורכם את ה-KTR. גרסה זו כבר מגיעה מעולם החלומות (בהם היא צדה וירונים?) עם מנוע V8 כפול מגדשים שעל פי הבטחות החברה, מסוגל לייצר כל הספק רצוי עד כ-1,500 סוסים. הכל תלוי בעומק הכיס שלכם.

קיטינג מספרים כי למכוניות אלה לא צריכה להיות בעיה להשיג את נתון המהירות המרבית של הוירון (407 קמ"ש) ולכן, לא כל לקוח בעל פנקס שיקים פתוח יוכל באמת לרכוש לעצמו אחת כזו. עליו לעבור מבחני קורסים שונים ומבחני נהיגה כדי שיהיה ראוי לנהוג בה, כמובן אחרי שהמתין חודשים ארוכים לגמר ייצורה הידני.

אז מה דעתכם, יש לוירון ממה לחשוש?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully