וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירבונן מלך ירדן

27.4.2008 / 15:04

הנהג הפיני של פורד שובר את ההגמוניה של לואב, מנצח את הראלי הראשון שלו העונה בירדן ועולה לראש הטבלה

הסבב הרביעי של ה-WRC שהגיע בסוף השבוע האחרון אל השכנה ההאשמית שלנו ממזרח, סיפק המון אדרנלין - הן לנהגים והן לחובבי סבב המירוצים. הנהג הפיני של קבוצת פורד, ניצל מזל ביש שתקף את לואב האגדי (סיטרואן C4), הצליח להתעשת ולעקוף את דניאל סורדו (סיטרואן C4) שהוביל את המירוץ ולזכות בפעם הראשונה העונה בסבב מירוצי הראלי. זכיה זו גם סייעה להירבונן להעפיל אל ראש טבלת אליפות הנהגים.

המהפך במירוץ החל כאשר אלוף העולם סבסטיאן לואב נאלץ לפרוש מהמירוץ לאחר שהיה מעורב בתאונה. שותפו לקבוצה דניאל סורדו נותר לבד במערכה ומלאכת הבאת הנקודות נפלה על כתפיו. אולם, סורדו לא אכזב ואף הוביל את את המירוץ כמעט לכל אורכו.

נקודת המפנה הגיעה לקראת סיום היום האחרון, כאשר הירבונן נושף בעורפו, סורדו מבצע טעות בכניסה לאחד הסיבובים, דבר שעלה לו בזמן יקר מאוד. הירבונן ראה בכך מתנה גדולה ומרגיעה, שכן רק טעות חמורה מצידו יכולה לצמצם את הפער הענק שפתח על סורדו. מאז ועד לסוף היום, הירבונן השתדל לנהוג נקי ובטוח ככל הניתן והדבר כאמור השתלם לו מאוד.

כריס אטקינסון האוסטרלי אמנם זעם על כך שהתקשה מאוד לשמור על הקצב שהכתיבו המובילים, אך בזכות נהיגה יציבה ובטוחה, הוא הצליח להביא את סובארו אל הפודיום במקום השלישי.

תוצאות ראלי ירדן:

1. מיקו הירבונן, פורד פוקוס: 10 נקודות
2. דניאל סורדו, סיטרואן C4: שמונה נקודות
3. כריס אטקינסון, סובארו אימפרזה: 6 נקודות
4. הנינג סולברג, פורד פוקוס: 5 נקודות


תוצאות אליפות הנהגים:
1. מיקו הירבונן - 35 נקודות
2. סבסטיאן לואב - 30
3. כריס אטקינסון - 28
4. יארי-מאטי לאטוולה - 18
5. ג'יג'י גאלי - 12

  • עוד באותו נושא:
  • ראלי
  • wrc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully