וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חיה שחורה

6.5.2008 / 10:27

סדנת השיפורים גייגר לקחה את הקורבט לטיפול שורש יסודי, שהביא לעליה של 78 סוסים נוספים, למי ש-505 לא מספיקים

עשרות רבות של גרסאות משופרות צצו לקורבט C6 בארבע שנות חייה. כל סדנה העניקה לה טיפול אישי שכלל שלל דרוגים מפגוש לפגוש ולמען האמת, נראה שלא יהיה לך סוף. והנה, גם סדנת גייגר מצטרפת לחגיגה, אם כי שם לא הסתפקו בשינויי עיצוב או תוספת קלה להספק. הם הלכו רחוק ככל שניתן עם הקורבט.

בעצם, מי שהלך רחוק יותר היו רק שברולט עצמם עם ה-ZR1, הגרסה האולטימטיבית של מכונית השרירים האמריקנית, כאשר הודיעו ש"נפלה טעות" במידת ההספק של הרכב וזה מגיע לכדי 638 כ"ס. זאת כמובן לאחר שהתקינו מגדש על חדש מבית איטון.

בסדנת גייגר לקחו את גרסת ה-Z06 ולעומת זאת, בחרו לשמור על תצורתו המקורית של המנוע, כלומר לא להוסיף מגדש כלשהו, אלא בחרו לטפל בחומרה הקיימת שמציעה 7.0 ליטר בנפח ו-505 סוסים. ברשימת החלקים שהוחלפו קיימים ראשי מנוע מטיטניום, קאמשפטים 'חמים' יותר, שסתומים מוגדלים, סעפות יניקה קצרות ורחבות יותר, סעפת לפיטה שוות אורך עם ממירים קטליטיים ספורטיביים המקנים התנגדות נמוכה לזרימת הגזים, ארבעה לועות מפלט בקוטר 100 מ"מ, סעפת יניקה מוגדלת וכמובן פילטר אוויר לזרימה חופשית של האוויר.

לאחר עדכון מחשב הניהול, שינויים אלה העלו את ההספק של המנוע ב-78 סוסים, לכדי 583 כ"ס. גייגר גם התקינו בקורבט תיבת הילוכים ידנית מחוזקת עם שישה הילוכים ושני מצמדים גדולי קוטר כדי להתמודד עם ההספק והמומנט שתפחו, כך שיחד עם משקל של כ-1.4 טון, הקורבט השחורה של גייגר אמורה להציע ביצועים יותר מנאים.

כדי לשפר את החיבור לכביש, גייגר התקינו גם בולמי זעזועים משופרים אשר מקרבים עוד יותר את הגוף הספורטיבי אל הכביש ומציעים ריסון טוב יותר בעת תקיפת כבישים מפותלים. כמו כן, בארבעת קצוות הרכב הותקנו חישוקים חדשים (18 אינטש מלפנים ו-19 אינטש מאחור) שעליהם הולבשו צמיגים אוחזים יותר במידות 275/35 מלפנים ו-325/30 מאחור. לסיום החבילה, גייגר הוסיפו גם ספוילרים מלפנים ומאחור כדי לשפר את הצמדת הרכב אל הכביש במהירויות גבוהות.

מחירה של ערכת השיפורים באירופה עומד על 14 אלף אירו (כ-76 אלף שקל) וגם הוא, כמו אחרים מותר להתקנה באירופה ואינו גורם להסרת אחריות היבואן המקומי - מה שכנראה לעולם לא יקרה אצלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully