וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימאהה R6 בישראל

6.5.2008 / 12:40

מטרו, יבואנית אופנועי ימאהה השיקה אמש את ה-R6 החדש בישראל וכן אולם תצוגה חדשני מזכוכית

פלח אופנועי הספורט בנפח 600 סמ"ק נעשה אמש תחרותי יותר כאשר מטרו, יבואנית אופנועי ימאהה לישראל השיקה רשמית את ה-YZF-R6 החדש. האופנוע הספרטיבי שמציין חגיגות 10 שנים לסדרת ה-R של ימאהה, עבר עדכון נרחב לשנת 2008 והוא מציע כעת סעפת יניקה בעלת מהלך משתנה, שסתומים עשויי טיטניום, מערכת יניקה RAM-AIR, מצערת אל-חוט ורכיבי מנוע פנימיים קלים יותר כדי לשפר את תפוקת המנוע. זו עומדת השנה על 130 כ"ס, כאשר גם זמינות הכוח אמורה להיות טובה משמעותית.

בנוסף לכך, ה-R6 קיבל מעטפת חיצונית חדשה ואווירודינמית יותר, שלדה קלילה ומחוזקת וזרוע אחורית עשויה מגנזיום. כל אלה אמורים גם לשפר מאוד את התנהגות הכביש של האופנוע, שנעשית כיום קרובה יותר אל מסלול המירוצים מבעבר. גם מצמד חדש הותקנן בו, מהסוג המחליק שנועד למנוע את נעילת הגלגל האחורי בעת הורדת הילוכים. מחירו של ה-R6 עומד כעת על כ-99 אלף שקל.

את השקת האופנוע ערכה מטרו באולם התצוגה החדש שהקימה בת"א - אולם גדול ממדים (600 מ"ר) הבנוי בשלוש קומות ועשוי ברובו מזכוכית. היבואן מספר על השקעה של כ-2 מיליון שקלים בהקמת האולם. שני מיליון שקלים נוספים יושקעו בשדרוג שאר אולמות התצוגה של החברה בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully