וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמונה יפנים במאזדה

12.5.2008 / 12:06

מאזדה חושפת מיניוואן לשמונה נוסעים העונה לשם ביאנטה. האם זהו מחליפו של ה-MPV שנכחד? בינתיים רק ביפן

אחרי שחשפה סדרה של גרסאות MPS ספורטיביות לדגמיה המוכרים, מתפנה מאזדה להציג מיניוואן חדש בגודל מלא המיועד לכל המשפחה, ואולי גם למשפחה של השכנים שלכם. מוביל הנוסעים החדש עונה לשם ביאנטה ובמאזדה מסבירים כי שם זה מגיע מהמילה האנגלית 'אמביאט' כי לטענתם, שם זה יוצר רושם של – "תא נוסעים מרווח מאוד, אשר תורם לחוויה מהנה ונוחה לכל יושבי הרכב". כל זה כאמור הייתם אמורים להבין מהמילה אמביאנט, אחרי שקישרתם אותה כמובן מהמילה ביאנטה.

מאזדה אינה מרחיבה בפרטים טכניים אודות הביאנטה, לרבות היצע המנועים ותיבות ההילוכים. אולם, הם כן מספרים שבתא הנוסעים הושקעה מחשבה רבה. זה נראה גדול ופרקטי מאוד ובו שלוש שורות המושבים (סידור ישיבה של 2,3,3) נעות על מסילות לשינוי המרווחים בהן. בנוסף לכך, את המושבים ניתן לקפל ולמקם במגוון אפשרויות בהתאם לשימוש.

והעיצוב, משוגע בדיוק כמו שהיפנים אוהבים. לביאנטה יש יחידות תאורה עצומות מלפנים ואלו נמתחות מהחזית ועד לקורת החלון הקדמית. עוד בחזית אפשר למצוא גריל גדול מאוד וכן פתחי יניקה מעט מוגזמים. אלה האחרונים משלימים את מראה יחידות התאורה הנמוכות מאחור, במטרה להסוות את גובהו הרב של המרכב. כמו כן, נעשה שימוש רב בזכוכית ושאר חומרים שקופים, כדי ליצור תא נוסעים אוורירי במיוחד – ממש כמו חממה.

נכון לרגע זה, הביאנטה של מאזדה יימכר אך ורק ביפן. אולם, יתכן שבעתיד הלא רחוק נראה אותו או רכב הנשען על מכללים דומים גם באירופה, כדי להשלים את החור שנפער עם הפסקת שיווק ה-MPV הפופולרי.

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully