וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

409 קמ"שים חוקיים לכביש

12.5.2008 / 12:58

זה קרה. השיא הלא רשמי של הוירון שעמד על 407 קמ"ש נשבר והפעם על ידי הפורשה המשופרת של סדנת 9ff

בשורה קשה לחובבי הבוגטי וירון - שיא המהירות של יצירת המופת המוטורית, גם אם אינו רשמי, אשר עמד על 407 קמ"ש נשבר על ידי הפורשה המשופרת של סדנת 9ff עליה סיפרנו לכם בסוף השנה שעברה.

כדי להזכיר נשכחות נספר לכם שהטיפול של סדנת 9ff במכונית היה מקיף ועמוק, כדי שזו תצליח לאיים על הטיל היבשתי של בוגטי. לצורך העניין, הם לקחו פורשה GT3, האריכו את השלד בכ-30 ס"מ, הנמיכו את הגג לטובת האווירודינמיות ונעצו באחוריה מנוע אימתני. מנוע עם נפח מוגדל ל-4.2 ליטר, רכיביו הפנימיים החולפו באחרים חזקים בהרבה ועליו הולבשו שני מגדשי טורבו ענקיים. התוצאה היא 987 כ"ס ומומנט של 98.3 קג"מ הזמין בתחום שבין 5,970 ל-7,850 סל"ד.

אחרי סדרה של בדיקות ומבחנים, הפורשה המשופרת נלקחה אל מסלול פאפנבורג האובאלי בגרמניה כדי לבדוק כמה מהר היא מסוגלת לנסוע (או לטוס אם תרצו) על הכביש.

שיא המהירות שנמדד באותו יום בחודש אפריל עמד על 409 קמ"שים מסחררים וכאמור, 2 קמ"ש מהר יותר מהוירון, אם זה ממש משנה לכם. מה שכן חשוב יותר לדעת (בעצם...) זה שאת הפורשה הזו מתכוונת סדנת 9ff להביא לייצור מוגבל של 20 יחידות שמחיר כל אחת מהן יעמוד על 593 אלף אירו - מעט יותר ממחצי ממחירה של הוירון. כמו כן, מכוניות אלה נחשבות לחוקיות לגמרי לשימוש בכביש הציבורי, כל עוד אתם נוסעים באירופה כמובן.

לאחר הוכחה זו, מצטרפת 9ff אל קבוצת הצמרת של המכוניות המהירות בעולם לצד הוירון (407 קמ"ש), הקוניגסג (390 קמ"ש) CCX וה-SSC ארו אולטימייט (412 קמ"ש).

  • עוד באותו נושא:
  • בוגטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully