וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקוס על הצרכנים

13.5.2008 / 10:01

בעקבות קשיים בשיווק הפוקוס, החליטו בפורד להקשיב לצרכנים ולתת להם גרסת קופה עם עיצוב עדכני

כמו מרבית יצרניות הרכב בארה"ב, גם פורד לא מלקקת דבש כאשר מגיע זמן פרסום המאזנים ודוחות רווח וההפסד. מעבר להיחלשות המכירות בשוק הטנדרים ומכוניות הסאלון בעלות מנועים עתירי נפח בשל העליה המתמדת במחירי הדלק, פורד מתקשה לענות על צרכיו של הצרכן ההעממי. זה שקונה פוקטס קטנה ומקווה למצוא בה משהו מססמת הפרסומת "נוחות של מכונית גדולה וצריכת דלק של מכונית קטנה".

אולם, למרות השיפור במכירות בשנה האחרונה, ניתן לומר כי הפוקוס האמריקנית (שונה לגמרי מזו האירופית שמשווקת גם אצלנו) מעולם לא נראתה טוב בעני הצרכנים. ולכן, פורד החליטו להקשיב לביקורת המגיעה מהצרכנים והחליטו לעשות צעד מתקן וחריג.

פורד החליטו לייצר גרסת קופה חדשה לפוקוס הנוכחית ולבצע בה את כל אותם עדכוני עיצוב עליהם התלוננו הצרכנים. ראשית, חזיתה שונתה מאוד וכעת היא מצוידת בפגושים עדכניים עם גריל מרוכך, יחידות תאורה חדשות כולל פנסי הערפל וכמובן פגוש עדכני עם פתח יניקה אחד גדול.

בדרך אל החלק האחורי ומלבד העלמת שתי הדלתות האחוריות, ניתן יהיה למצוא במכונית הקופה גם חישוקים קלים במידות 17 אינטש אשר נצבעו באפור כהה להשלמת האווירה הספורטיבית. מאחור, בנוסף לפגוש חדש, בגרסאות הידניות תותקן גם מערכת פליטה חדשה ומשוחררת יותר אשר תוסיף עוד קצת סוסים למנוע וצליל לחוויה.

להשלמת חבילת ההופעה, הותקן גם ספוילר קטנטן בקצה החלון האחורי. מבחינה טכנית, אין שינוי בין גרסת הקופה לגרסת הסדאן. גם היא תצויד במנוע הדורטק 2.0 ליטר שמפיק 143 כ"ס (140 כ"ס באוטומטית), אך בקופה התקן יחס העברה סופי קצר יותר לשיפור נתוני ההאצה מעמידה. בנוסף למנוע זה, תוצע גם גרסה "נקיה" יותר שלו עם 130 כ"ס אשר אינה פולטת חלקיקים לסביבה.

גרסת הקופה של הפוקוס תיחשף לציבור האמריקני, לא בתערוכת רכב, אלא דווקא במהלך תוכנית אמריקן איידול שתשודר שם השבוע. ובכן, עם מחיר של 16,000 דולר ותוכנית הכוכב נולד המקומית שלהם (20 מיליון צופים לפרק), היא ללא ספק תצליח לפגוש את העם.

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully