וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים עם הסטיישן

ירון אדרי

15.5.2008 / 11:59

חיבה יתרה נותנים בסדנת AC שניצר למיני. הפעם זאת הקלאבמן S שזוכה למתלים משופרים ועוד כוחות סוס

הן לא מפסיקות לעבוד, סדנאות השיפורים. התחרות השנתית לטיונרים רק הסתיימה וכבר הן עמלות על הנציגות לשנה הבאה. הקופר S קלאבמן של סדנת AC שניצר אולי לא תצליח להקיף את מסלול הוקנהיים בזמן שיא אשר ישים ללעג מכונית מסוגן של פורשה, אך בפני עצמה היא תציג תוצאות טובות מאוד.

ואיך בדיוק היא תעשה זאת? ה-R55, כפי שמכנים אותה בסדנה, זוכה לכיול חדש במחשב ניהול מנוע ה-1.6 ליטר טורבו ומערכת פליטה משופרת. לאחר השינוי, רושם הדיינו הספק של 226 כ"ס (175 כ"ס במקור) ומומנט של 29 קג"מ. הכוח עובר אל הגלגלים הקדמיים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה אשר יודע לווסת עד 75 אחוזים מהכוח אל הגלגל הזקוק לו.

כשהוצגה הקופר S קלאבמן, הושמעו לא מעט ביקורות מהצד הלא מחמיא על עיצובה. בכדי לנסות ולשפר את המצב, העניקו בסדנה לסטיישן הייחודית פגושים חדשים ופס קישוט שעובר מסביבה. בתוך בתי הגלגלים, ניתן לבחור בחישוקי סגסוגת בקוטר של 17 או 18 אינטש שמוסיפים משלהם למראה ולמשיכה. בניגוד לעיצוב, התנהגותה של המיני זכתה רק לשבחים ועם מתלים חדשים מתכווננים, היא צפויה להעלות עוד קצת את רף האחיזה.

ואם אתם נמנים על הצד שאוהב את הסביבה, תשמחו בוודאי לשמוע כי את כל הנ"ל ניתן לקבל גם עם מנוע הדיזל. כאן לא תקבלו את אותם ביצועים כמובן ותאלצו להסתפק ב-136 כ"ס במקום 110 המקוריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully