וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי TT קלאב ספורט לייצור?

21.5.2008 / 14:54

אודי חושפת תמונות נוספות של ה-TT קלאב ספורט והשמועות מדברות על שיווק בלעדי במזרח התיכון. בקרוב אצלנו?

בדיוק לפני שנה, הציגה אודי לעולם סדרה של תמונות שערורייתיות של מכונית חדשה - גרסת קלאב ספורט ל-TT המעוצבת. אותה מכונית ייחודית, הקצינה במאוד את עיצובה של ה-TT על ידי קיצוץ החלון הקדמי, העלמת קורות A הקדמיות הויתור על הגג וניפוח והגזמה של כל חלק אחר.

כמו כן, באודי רצו להעניק ל-TT החריגה גם יכולות טובות יותר על האספלט ולכן שלחו את מנוע ה-TFSI בנפח 2.0 ליטר אל מכון הכושר וזה חזר משם עם 300 כ"ס, אליו שודכה תיבת ה-DSG ומשם זורם הכוח אל ארבעת הגלגלים בעזרת מערכת הקואטרו.

אודי סיפרו גם על מינימליזם לטובת משקל נמוך, מה שישפר את הביצועים וכדי לחזק את סעיף ההתנהגות ויכולות ההתמודדות עם עומסי פניות, הורחבו הסרנים ב-80 מ"מ, והותקנו צמיגים במידות 235/30 R20 ובלמים נשכניים בקוטר גדול למקרה שהרוכש הפוטנציאלי ירצה ליהנות ממנה גם על מסלול המירוצים.

עד כאן הכל נשמר בגבולות ההיגיון, בייחוד כאשר מכונית זו אמורה הייתה להישאר כמכונית תצוגה בהגדרתה. אולם, אודי בחרו להשיק את מכונית זו בתערוכת ה'Worthersee' לחובבי מותגי הספורט של פולקסווגן ואודי שתיפתח היום באוסטריה.

בעקבות השקה זו, נפוצו שמועות בעולם הרכב על כוונת אודי להביאה לייצור מוגבל. אולם, זו לא תשווק באירופה או ארה"ב, אלא תגיע ככל הנראה רק אל מדינות מזרח התיכון. ולא, למרות שגם אנחנו גרים באזור חם ושחון זה, ספק אם הכוונה היא אלינו. ה-TT קלאב ספורט תשווק ככל הנראה רק בסעודיה, קטר והמדינות העשירות השכנות.

למרות זאת, אייל גלברג, מנהל מותג אודי בישראל מוסר כי יבוא המכונית נשקל בחיוב ובמידה והמכונית תזכה לעניין בציבור (כ-5 עד 10 הזמנות), אנו עוד עשויים לראותה כאן בארץ הקודש. על המחיר עדיין מוקדם לדבר, אך אל תצפו למצוא אותה בקבוצת רישוי 2.

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully