וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל יבוא פרארי לישראל

27.5.2008 / 13:28

מתוך מהדורה מוגבלת של 700 יחידות, 5 ראשונות נחתו בישראל, 4 מהן בהזמנה אישית ובמחיר של 50 אלף שקל?!

טוב, לא נמתח אתכם עוד מעבר למידה. אמנם מותג פרארי מגיע לישראל, אך לא על ארבעה גלגלים ועם מנוע שיודע לנגן סימפוניות מהאגזוזים, אלא דווקא על שני גלגלים כאשר את כוח התנועה מספקות הרגליים שלכם, ובקיצור, אופניים, אבל של פרארי.

האופניים החדשים נקראים CF4 colnago והם עוצבו ויוצרו במפעלי פרארי שבאיטליה, בסמוך למחלקה שמייצרת את גוף מכונית הפורמולה 1 של החברה הודות לשיתוף פעולה בין פרארי וקולנגו. כיאה לשם המחייב, האופניים החדשים מיוצרים מסיבי פחמן (קארבון פייבר), מה שמאפשר להם לשמור על משקל נמוך של 7.2 ק"ג. בדגם זה הותקנה מערכת הילוכים מתקדמת של קמפניולו רקורד, עם גלגלי תחרות ייחודיים (Fulcrum Racing של חברת קמפניולו) ומפרט טכני זהה לאופניים של קבוצת קולנגו המשתתפת בטור דה פראנס.

בנוסף לכך, בדיוק כשם שאת מכוניות פרארי בונים בהתאם לדרישות ומידות הלקוחות המדושנים, גם את אופניים אלה ניתן לייצר במיוחד בהתאם לדרישות הלקוח ומידותיו.

הדגם הייחודי משווק עם חותמת אישית של ארנסטו קולנגו והוא מיוצר ב-700 יחידות בלבד ברחבי העולם, 5 מהן כבר הגיעו לישראל. מחיר אפניים אלה אם תהיתם עומד על 49,899 שקל והם משווקים על ידי רשת חנויות רוזן ומינץ.

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully