וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי פעימות: מירוץ שני

1.6.2008 / 15:29

ליגת 'פורמולה ימאהה' נכנסת אל הסבב השני. חום כבד, 12 נהגים ואלוף אחד שלא הגיע, יצרו מירוץ מאתגר במיוחד

עד שמירוצים 'בגודל מלא' יחלו ויתקיימו באופן חוקי במדינה האיטית שלנו, אנחנו ממשיכים ליהנות (ולא רק להסתפק) במירוצי הקארטינג המקצועני בישראל. המירוץ השני בליגת 'פורמולה ימאהה' לעונת 2008 נערך ביום שישי האחרון במסלול הקארטינג שפארק מיני ישראל בלטרון. למירוץ הגיעו 12 נהגים, שניים מהם מצטרפים חדשים העונה. אלוף העונה הקודמת יואב גולדבוים, לא השתתף במירוץ מה שאיפשר למובילי הטבלה לפתוח פער קטן בניקוד.

לאחר שני מקצי חצי גמר מותחים בחום הכבד, זינק עומר מנור מקבוצת 'פרוקארטינג' מעמדת הפול פוזישן ואחריו מנצח המירוץ הקודם סלבה אניסימוב מקבוצת 'PCR מגה קארטינג'. תאונת מירוץ בהקפה הראשונה גרמה לפרישתם של ירין שטרן ורוי ניסני, שניהם מקבוצת פרוקארטינג. בחזית, איבד אניסימוב שני מקומות לציון סופר ודודי סטרוסלסקי ולמרות שעד לסוף המירוץ נותרו 20 הקפות, הוא לא הצליח להשיב את מקומו.

לבסוף, ניצח עומר מנור (חגג יום הולדת 16 במירוץ) את המירוץ מה שהעלה אותו לראשות טבלת האליפות על חשבונו של אניסימוב שסיים רביעי. שני סיים סופר ושלישי סטרוסלסקי אשר התקדמו גם הם בטבלת האליפות על חשבונו של גולדבוים.

בקרוב: אובאלי 500 הקפות

המירוץ השלישי במסגרת ליגת 'טווין קאפ' לקארטינג דו מנועי, נערך גם הוא בסוף השבוע האחרון. את המירוץ ניצח אור הירבי לאחר קרב צמוד עם מוביל הטבלה ליאור ויסלברגר שסיים לבסוף שני. אור רום מסיים שלישי ומבסס עצמו במקום השני גם בטבלת האליפות.

שני המירוצים הבאים יערכו ב-4 ביולי, אך בפגרה הקצרה יערכו שני מירוצים במסגרת אחרת כשהבולט בינהם הוא ה'ספארקו 500'. בדומה למירוץ האינדי 500 המסורתי שנערך מדי שנה בארה"ב, יערך בחודש יוני מירוץ הקארטינג האובאלי בפעם השנייה בישראל. בשנה שעברה, סיקרנו כאן בוואלה! רכב את המירוץ שניפק הרבה מתח לאורך 500 ההקפות שלו ובהסתמך על כך, ניתן לשער כי גם השנה צפויות לנו לא מעט הפתעות.

טבלאות האליפות

'פורמולה ימאהה' - טבלת אליפות לאחר מירוץ 2:
1. עומר מנור – פרוקארטינג 45 נק'
2. סלבה אניסימוב – PCR מגה קארטינג 38 נק'
3. ציון סופר – PCR מגה קארטינג 31 נק'
4. דודי סטרוסלסקי - פרוקארטינג 29 נק'
5. ולרי ווסקובויניקוב – PCR מגה קארטינג 18 נק'

'טווין קאפ' - טבלת אליפות לאחר מירוץ 3:
1. ליאור ויסלברגר 81 נק'
2. אור רום 71 נק'
3. אור הירבי 66 נק'
4. דרור לסט 64 נק'
5. דביר בלנגה 52 נק'

  • עוד באותו נושא:
  • קארטינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully