וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתום בשחור ולבן

אורן קוזלובסקי, ריידרס

3.6.2008 / 12:43

השמועה על הגעת ה-X-Bow לישראל, היא חדשה טובה. וגם רעה. אורן קוזלובסקי תוהה לאיזה מסלול בדיוק מכוונת KTM

החדשות הטובות - אנשי 'ד.ל.ב מוטוספורט', החבר'ה שמביאים את KTM ועושים לנו שמח מדיי פעם עם דגמים חדשים ומעניינים, הודיעו שבקרוב נראה את ה-X-Bow על כבישי ישראל במחיר של 650 אלף שקלים.

החדשות הרעות - עם תקנות הרישוי ומצב הכבישים בישראל, זה לא יקרה. אולי יש לקוח שאפילו יסכים לתת לנו להיכנס אליו לסלון מדיי פעם להציץ ברהיט הכתום, אולי יש כאן אפילו רמז למסלול בעתיד הלא רחוק, אבל על ההודעה הזאת אני לא ממש בונה כחדשה מרעישה.

החדשות הטובות - בעזרת חברת בג'אג' ההודית שמחזיקה ב-25 אחוזים מ-KTM, נראה בעתיד אופנועי 250 סמ"ק שיורכבו באוסטריה ואופנועי 125 סמ"ק שמנועיהם יורכבו בהודו מטעמי עלות וישולבו באופנועים אוסטרים גאים, מעוצבים על ידי סטודיו קישקה ומכוונים למסלול כמו אחיהם הגדולים.

החדשות הרעות - מטעמי עלות לא נראה באופנועים אלו את מיטב מכלולי הפרימיום שמאפיינים את אופנועי היצרן ומספקים חוויה קרובה למסלול באופנוע סדרתי. אולי אפילו נזכה לראות אופנועי בג'אג' צבועים בכתום באולם התצוגה של יבואן חדש אי שם ברחוב קיבוץ גלויות 69, שיספר לכולם שזה כמעט אותו דבר רק בחצי מחיר. ואולי יהיו גם כאלה שיאמינו לו.

העיקר האמונה

החדשות הטובות - את החדשות היום שמעתי הישר מהמקור ובאנגלית, מהאנשים שיכולים לאשר או לשלול כל שמועה או ספקולציה.

החדשות הרעות - אנשי KTM לא הצליחו לחדש לי ולשאר הנוכחים שום דבר שאתרי החדשות וצלמי הריגול לא חידשו קודם. אולי רק ששמות הקוד של אופנוע ה-250 סמ"ק יהיה RC2 ולאופנוע המונו הספורטיבי אולי יקראו RC4. הייתי יוצא עם חיוך אם היו מספרים לי, אפילו בשביל ההומור, שלאופנוע ה-125 סמ"ק יקראו RC דיאט.

החדשות הטובות - לפעמים כשאין חדשות, אלה החדשות הכי טובות.

החדשות הרעות - עד היום האמנתי להודעות של מותגי היוקרה ותמיד ידעתי שאחזור מארועי KTM עם חדשות או לפחות עם חוויה וחיוך. אולי בעצם, עכשיו הם חייבים לי חוויה כפולה במפגש העיתונאים הבא? אולי הכל חלק מתוכנית אב שאני לא רואה מכאן אבל בעתיד אוכל לראות. עכשיו אני מחכה לחדשות אמיתיות מחברת 'ד.ל.ב', או לפחות להשקה חגיגית במיוחד שתפיל אותי על המקלדת עם רצון לאכול את תיק העיתונות.


*הכותב, אורן קוזלובסקי, הנו עורך אתר האופנועים ריידרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully