וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזלי לא יודח

נמרוד הלפרן

4.6.2008 / 9:01

למרות שערוריית הסקס הנאצי בה השתתף מקס מוזלי, נשיא פדרצית המכוניות FIA, החליטה הוועדה המיוחדת שלא להדיחו

ההחלטה שלא להדיח את מוזלי, בן 68, התקבלה ברוב של 103 מול 55, וכעת צפוי מוזלי לשמש בתפקיד נשיא ההתאחדות עד תום כהונתו באוקטובר 2009.

הצהובון הבריטי 'ניוז אוף דה וורלד' חשף את הפרשה לפני מספר שבועות, ואף העלה לאתר האינטרנט שלו סרטון וידיאו בו נראה מוזלי יחד עם מספר נערות ליווי שגילמו תפקידי חיילים נאצים ואסירים במחנות ריכוז, בעת משחק מיני סאדו-מזוכיסטי.

העיתון תיאר את האירוע כ"אורגיה חולנית נאצית סאדו מאזוכיסטית", וטען שמוזלי שילם כ-5,000 דולר במזומן תמורת חמש שעות. בסרטון הווידיאו שחשף העיתון לבשו שתיים מהנשים מדי אסירים בשחור לבן, ומוזלי נראה צועק בגרמנית כשהוא מצליף באחת הנשים עם חגורת עור. "היא צריכה להיענש יותר" הוא צועק במבטא גרמני. בשלב אחר בסרטון אחת הנשים מחפשת כינים בשיערו. לאחר מכן, מוזלי, עירום, נקשר כשפניו כלפי מטה ואשה שלישית מצליפה בו יותר
מ-20 פעמים.

העיתונות הבריטית, אשר עסקה בפרשה באופן נרחב, הזכירה בהקשר זה את מוצאו המשפחתי של מוזלי. אביו, אוסווד מוזלי, היה ראש המפלגה הפאשיסטית הבריטית וחסיד של היטלר. את שנות מלחמת העולם השנייה הוא בילה במאסר ביחידת דיור מיוחדת עם אשתו ובנו, התינוק מקס.

בעקבות השערוריה הודה מוזלי כי השתתף באירוע, אולם הוא הכחיש את הטענות שהיו בו מוטיבים נאציים.

מה לדעתכם צריך מוזלי לעשות, לקחת אחריות ולהתפטר או להתעקש ולהישאר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully