וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכונית ש'מחשמלת' נשים

ירון אדרי

5.6.2008 / 9:18

מחירי הדלק פוגעים לך בארנק? מסתבר שהם גם עלולים לפגוע לך בחיי החברה ואולי אף ביחסים האינטימיים שבינו לבינה

איזו מכונית מעדיפות נשים? ספורט חורכת אספלט או ירוקה מופחתת CO2? עם איזו מכונית תאספו יותר 'כוסיות'? לפני שאתם עונים, כדאי לכם לחשוב שנית על הקניה הבאה שלכם, שכן היא עלולה לשנות לכם את חיי החברה, בעיקר את אלה שבינו לבינה, ובעצם את כל מה שחשבתם (וטעיתם) עד היום.

בסקר שערכה יצרנית הרכב GM בשיתוף משרד האנרגיה האמריקני, כחלק מתחרות ה'צ'אלנג' X' השנתית (תחרות לסטודנטים שמטרתה למצוא טכנולוגיות לחיסכון בדלק), עולה כי הרכב הבא של 79 אחוזים מהנשאלים יהיה ידידותי לסביבה. מעניין, אבל זה לא כל הסיפור, אז שימו לב לפרטים הבאים: מתוך כלל הנשים שענו לסקר (בגילאים 18 ועד 43), 88 אחוזים ציינו כי היו מעדיפות לדבר על מכוניות ירוקות מאשר על מכוניות ספורט. 45 אחוז מהן, בכלל חושבות שמכוניות ספורט הן פאסה. בהחלט מעניין.

בהסתמך על הנתונים, היתכן ועידן הגברים המסוקסים עם מכוניות הספורט והפתוחות למיניהן מפנה את מקומו לשוחרי איכות הסביבה הנחשבים ליותר רכרוכיים? יתכן מאוד שכן ואולי בגלל זה הסטודנטים השקדנים כל כך מרוצים. אז לפני שאתם רצים לרכוש פורשה במחיר השווה לדירה, קחו בחשבון שפורטר חשמלית בעשירית המחיר תעלה לכם את הרייטינג פי כמה ותביא יותר ארוכות רגליים אל המושב האחורי (ואולי בגלל זה יש לפורשה מושב אחורי כל כך קטן?).

עכשיו כשחושבים על זה יותר לעומק, אולי בסופו של דבר תהיה לשי אגסי תרומה אמתית לחברה. מגאן חשמלית, את ה'בייב מאגנט' הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully