וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה - לאנסר ספורטבק

11.6.2008 / 11:09

מיצובישי חושפת היום באופן רשמי את גרסת ה-5 דלתות של הלאנסר החדשה וזו תפגוש את הקהל בתערוכת פריז

בתערוכת ז'נבה האחרונה, אשר התקיימה בחודש מרץ השנה, חשפה מיצובישי את הפרוטוטייפ S - מכונית האצ'באק על בסיס הלאנסר החדשה. מכונית זו, מגיעה כתשובה לשלל מכוניות ה-5 דלתות שהגיעו לשוק כמו היונדאי i30 וכמובן הסובארו אימפרזה החדשה (B3 אצלנו) וכמענה לטעמו של הצרכן האירופי שמעדיף מכוניות עם 5 דלתות.

המכונית החדשה תיקרא ספורטבק ומלבד חזית זהה לזו של הלנסר הסדאנית, חלקה האחורי עוצב מחדש בהתאם למבנה ה-5 דלתות. גרסתה העממית של הלאנסר ספורטבק תצויד בשלושה מנועים לבחירת הלקוחות - 1.5 ליטר בנזין עם 109 כ"ס ותיבה אוטומטית, 1.8 ליטר בנזין עם 143 כ"ס ותיבה רציפה, או גרסת טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר עם 140 כ"ס מבית פולקסווגן.

באביב 2009, תצרף להיצע גרסת דיזל חדשה שהפעם תוכננה בשלמותה על ידי מיצובישי. מבין כל אלו, הגרסאות הרלוונטיות ביותר עבור השוק הישראלי הן גרסת ה-1.5 ליטר (תצטרף ככל הנראה בהמשך) וגרסת ה-1.8 ליטר. מחירה של האחרונה אמור לנוע בין 125 ל-145 אלף שקל והיא תגיע לישראל לקראת חודש אוקטובר. בעתיד, יתכן שגם גרסת ה-1.5 ליטר תגיע לישראל, במטרה להיכנס אל שוק ציי הרכב בקבוצת רישוי 2 (עד 111 אלף שקל).

בצמוד לגרסה העממית, תחשוף מיצובישי בתערוכת פריז שתי גרסאות מעניינות נוספות ללאנסר החדשה - ראליארט סדאן וראליארט האצ'בק. שתיהן מיועדות לחובבי הביצועים והנהיגה שבניכם ושתיהן חמושות במנוע מעט מוחלש ביחס לאיבולושן 10 החדשה. במקום 300 הסוסים הפראיים של האיבו, גרסאות הראליארט יציעו 240 כ"ס ו-35 קג"מ. שתי מכוניות אלה יצוידו גם בתיבת ה-SST (רובוטית כפולת מצמדים) בנוסף לידנית וכמובן במערכת ההנעה הכפולה המתוחכמת של האיבולושן 10.

גרסת ה-4 דלתות ראליארט אמורה להציע חלופה מעט זולה יותר עבור הצרכנים שמחפשים מכונית ספורטיבית ששומרת על מאפיינים של מכונית משפחתית. לעומתה, גרסת ה-5 דלתות (ספורטבק) ראליארט צפויה להיכנס בכוח אל פלח השוק הקטן אך סוער של ההאצ'בקים החמות כדוגמת הגולף GTI, הונדה סיוויק טייפ R והמתמודדת החדשה - רנו מגאן ספורט, כשלרשותה עומד יתרון סוסים. מחירה צפוי לנוע בין 200 ל-250 אלף שקל והיא תגיע חודשיפ ספורים לאחר הספורטבק העממית.

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully