וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקוס RS חוזרת

12.6.2008 / 15:50

ההאצ'בק החמה של פורד נכנסה אל שלבי הפיתוח האחרונים על מסלולי המירוצים והיא תיחשף רשמית בחודש יולי

מכונית הספורט של פורד, הפוקוס RS קרמה עור וגידים והיא קרובה מתמיד מאולמות התצוגה. בסוף שנת 2007 חשפנו בפניכם כי פורד מתכננים קאמבק למכונית זו, אשר תחזיר את הצבע ללחיים של חובבי המותג ותהווה יריבה ראויה למתחרות כמו האימפרזה STI ודומותיה.

ובכן, פורד מספרים היום כי הפוקוס RS החדשה נכנסה לשלב מתקדם של ניסויים וכיוונים שונים על כבישי הכולם ובניהם גם מסלולי מירוצים כולל המסלול המפורסם הנורבורגרינג נורדשלייפה.

הפוקוס RS החדשה מבוססת על הגרסה החמה מעט פחות בהיצע, ה-ST אך לה נוספו אביזרים טכניים כאלה ואחרים שאמורים להקפיץ את יכולותיה מספר רמות מעלה.

זה מתחיל עם מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר אשר נעזר במגדש טורבו ואמור להפיק יותר מ-280 כ"ס (הצפי עמד על 300 סוסים) ולא פחות מ-40 קג"מ. בהמשך נמצא דיפרנציאל מוגבל החלקה שהופך את ההנעה הקדמית שלה ליעילה בהרבה, מערכת מתלים מתקדמת שמכויילת לנהיגה ספורטיבית חסרת פשרות, בלמים נשכניים במיוחד וכמובן תא נוסעים שעשיר בכל טוב ספורטיבי עולל מושבים, הגה, ידית הילוכים ודוושות ספורט.

בבניית מכונית זו וכיולה הספורטיבי, פורד משתמשים בידע הרב שצברו על מסלולי ה-WRC ונמסר כי חלק מחברי קבוצת המירוצים אף לקחו חלק בתכנונה.

פורד חושפת גם תמונות ראשונות של הפוקוס RS, אך מציינת כי זהו דגם אב טיפוס. הגרסה המוגמרת תיחשף לקהל בתערוכת לונדון בסוף חודש יולי.

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully