וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

X-טרייל וקשקאי דיזל בישראל

25.6.2008 / 14:54

קבוצת קרסו, יבואנית רנו וניסאן החלה לשווק בישראל שתי גרסאות דיזל חדשות לקשקאי ול-X טרייל

לאחר שנצפה ברחובות העיר תל-אביב ניסאן X-טרייל המצויד במנוע דיזל, סמנכ"ל השיווק של קבוצת קרסו חשף בפני וואלה! רכב על התחלת ייבוא שתי גרסאות דיזל חדשות ל-X טרייל המחודש ולקשקאי שהגיע לאחרונה לישראל.

ה-X טרייל, שמשווק בישראל לאחר שעבר חידוש נרחב, מציע מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר אשר מוצע באירופה בשתי גרסאות: 150 ו-173 כ"ס. אלינו מגיעה הגרסה החזקה יותר, כאשר אל מנוע זה משודכת תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. מחירו של הקשקאי הדיזלי עומד על 234 אלף שקל והוא מציע אבזור מפנק רב בתא הנוסעים כדוגמת מושבי עור חשמליים, בקרות אקלים ובטיחות, חלונות שמש ועוד.

מקבוצת קרסו נמסר כי עם ה-X טרייל דיזל, הם מקווים לנגוס בפלח שוק רכבי ה-SUV הבינוניים, שם נמצאים קיה סורנטו ואחרים, על ידי מחיר אטרקטיבי וממדים ידידותיים יותר. נכון לרגע זה, הובאו לישראל יחידות בודדות כדי לבחון את יכולת החדירה שלהן לשוק.

בנוסף אל ה-X טרייל, בחודש יולי יחל גם יבוא של גרסת הדיזל של הקשקאי, בה נהגנו בהשקתו בתחילת שנת 2007. הקשקאי דיזל לא היה זמין לשוק הישראלי עד חודש זה, בעקבות ביקושים ערים ביבשת אירופה, מה שהסב את כל מאמצי השיווק אל מדינות אלה. כעת, כך מוסר היבואן, בעקבות ביקושים מצד לקוחות בישראל, קיבל השוק המקומי הקצאה של 100 יחידות בשנה מהקשקאי דיזל וישנו צפי שפלח השוק שלו יעמוד על כ-10 אחוזים ממכירות הקשקאי הבנזיני.

גם הקשקאי מצויד במנוע טורבו דיזל בנפח של 2.0 ליטר וזה מפיק 150 כ"ס ו-32.6 קג"מ. גם הוא משודך אל תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים ויוצע עם הנעה כפולה, או קדמית. מחירו של הקשקאי הדיזלי (בגרסת 5 מושבים בלבד) יחל ב-210 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully