וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודג' ג'רני בישראל

29.6.2008 / 12:41

מכשירי תנועה, יבואנית דודג' לישראל השיקה הבוקר את הג'רני החדש במחיר החל מ-167 אלף שקל

במקביל, אך אולי ללא קשר למתרחש בארה"ב והכוונה לקשיים הכלכליים העמוקים אליה נקלעה קרייזלר, משיקה מכשירי תנועה, יבואנית מותגי הקונצרן מתחרה חדש בשוק מובילי הנוסעים בישראל - את הג'רני.

הג'רני החדש, ימלא בארץ את מקומה של הגרסה הקצרה של הוויג'ר, אשר הפסיקה להגיע אלינו לפני מספר חודשים. כיאה למוביל נוסעים מגודל, הוא מציע שבעה מקומות ישיבה, מהם חמישה עיקריים, כאשר את המושבים האחוריים ניתן לקפל אל רצפת תא המטען להגדלת נפחו (בין 138 ל-1,461 ליטר). מידותיו של הג'רני עומדות על 4.89 מטר לאורך, 1.83 מטר לרוחב ו-1.74 מטר לגובה ובסיס גלגליו נמתח על פני 2.89 מטר, כך שהוא אמור להציע תא נוסעים מרווח יחסית. לזכותו עומד גם מספר רב של תאי אכסון מגוונים בצורתם, נפחם ושימושיותם - בעיקר לאחסון אוכל, כפי שהאמריקנים אוהבים.

בחזיתו נמצא המנוע העולמי של קרייזלר, מיצובישי ויונדאי, מנוע ה-2.4 ליטר בנזין שמפיק 170 כ"ס ו-22.4 קג"מ. אליו משודכת תיבת הילוכים אוטומטית עם ארבעה הילוכים בלבד ואת הכוח הוא מעביר אל הגלגלים הקדמיים, למרות ההופעה האופנתית של רכב SUV. הדף הטכני מדבר על ביצועים פושרים משהו של 11.7 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 182 קמ"ש.

מחירו של הג'רני החדש ינוע בין 167 אלף שקל ל-187 אלף שקל עבור הגרסה המאובזרת, אשר תציע בעיקר חישוקים קלים, חלון שמש וכו'. שתי הגרסאות יציעו כסטנדרט מערכת בקרת יציבות (ESP), חישני לחץ אוויר בצמיגים, 8 כריות אוויר ומערכת למניעת התהפכות. במכשירי תנועה צופים למכור כ-200 יחידות מהג'רני עד סוף שנת 2008.

בנוסף לכך, בני רוטברג, סמנכ"ל שיווק מכשירי תנועה מסר לנו כי בשנת 2010 עשויה להגיע ארצה ההורנט - מכונית סופר מיני מעוצבת מבית דודג', אשר צפויה להתחרות כאן מול מכוניות כמו הפולקסווגן פולו והטויוטה יאריס וממנה צופים למכור מספרים אדירים ביחס למכירות החברה בישראל בשנים האחרונות.

  • עוד באותו נושא:
  • דודג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully