וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאצ'יה מחדשת את הלוגן

1.7.2008 / 13:26

המכונית המשפחתית של דאצ'יה ורנו לשווקים מתפתחים מתחדשת ומשתפרת, אך שומרת על המחיר הזול

כמעט חמש שנים לאחר שהושקה המשפחתית הזולה של דאצ'יה לשווקים מתפתחים, מציגה החברה מתיחת פנים ללוגן, שאמורה לשפר את קצב מכירותיה. הלוגן זכתה בעיצוב מחודש לחזית וזו מגיעה לאחר שינויים קלים מהסנדרו הקטנה. שם ניתן למצוא גריל חדש, יחידות תאורה עדכניות ופגושים בולטים יותר.

בנוסף לכך, בזכות הארכה של הגוף מאחור ב-4 סנטימטרים נוספים, גדל תא המטען לכדי 510 ליטר וגם לטענת דאצ'יה, ישנו שיפור משמעותי בחומרים מהם עשוי תא הנוסעים.

חמישה מנועים יניעו את הלוגן המחודשת - אלו אותם מנועים שמוצעים בכל שאר דגמי החברה ולמעשה כמעט שלא נעשו בהם שינוים. שלושה מנועי בנזין יפתחו את ההיצע עם 1.4 ליטר ו-75 כ"ס וכן שני מנועי 1.6 ליטר עם 90 ועד 105 כ"ס. בנוסף אליהם ניצעו גם שני מנועי דיזל בנפח 1.5 ליטר שהספקם נע בין 70 ל-85 כ"ס.

בסעיפי הבטיחות, הלוגן מציעה מערכת ABS וכן EBD (חלוקת עומסי בלימה), אך אין אף אזכור לכוונה לציידה בבקרת יציבות אלקטרונית. כמוכן, דאצ'יה מקווים כי במבחני הריסוק תצליח הלוגן להשיג ציון של 3 כוכבים - ציון נמוך משמעותית מהממוצע.

כנדרש ממכונית לשווקים מתפתחים, הלוגן מצליחה לשמור גם על מחירה הזול שנע בין 8,000 ל-10,000 אירו. בעבר נשמעו לא מעט דיבורים מצד 'קרסו' יבואנית רנו לישראל על הכוונה ליבא מכוניות אלה לישראל, בזכות מחירן הזול, ויתכן שביצוע ממתיחת הפנים ללוגן תזרז את הגעתה ארצה.

  • עוד באותו נושא:
  • דאצ'יה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully