וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקאטי במגמת פריחה

ערן טננבאום

7.7.2008 / 10:35

דברים טובים קוראים למותג האיטלקי הנחשב. זה נכון בעולם, ולשם שינוי, כנראה שגם בארץ

מלב עמק הסיליקון, הממוקם אי שם במחוזות המערביים של סנטה קלרה, מגיעים נתונים מרשימים על השיגי המכירות של חברת דוקאטי בקליפורניה ארה"ב. ימים בודדים לאחר סיומו של חודש יוני, עת נאספו כל נתוני המכירות, הוכרז רשמית שיא חדש של יחידות נמכרות בחודש החולף. למרות שהשוק המקומי אינו במיטבו, החברה רשמה הישג חדש במכירות חודשיות, הכולל לא פחות מ-1410 כלים, גידול של 22 אחוז בהשוואה לחודש זה בשנה שעברה.

ג'יסון צ'ינוק, מנהל המכירות הארצי, מספר כי הדגמים המוקשים נעו לאורך כל קשת הדגמים של החברה, כשהבולט ביניהם היה ה'מונסטר' 696 החדש. "אם לא הייתה לנו בעיה לספק את הכמות האדירה של הדגם הספציפי הזה, היינו מרימים את הרף למספר אף גבוה יותר", כך מספר ג'יסון.

עד כאן על מכירות דוקאטי בארה"ב, כשלמרבה השמחה, גם בארץ עתידים להתחולל שינויים אצל היבואן המקומי. את ניהול המותג קיבל אלי ברדה - דמות מוכרת ופופולארית בענף האופנועים בארץ. בין היתר, אלי הינו הבעלים של מוסך 'ברווז' ברחובות, והותיקים ביניכם יזכרו לו חסד עוד מתקופת מרוצי הקטנועים לפני כמעט עשור, כשהרזומה הדו-גלגלי שלו ממשיך כמובן גם הרבה אחורה מכך.

זה לא סוד שהמותג הנחשק סבל מבעיות תדמית מרובות בארץ מאז ומעולם, וזאת בניגוד להצלחה העולמית שלו. אין לנו אלא לקוות כי תחת ידיו האמונות של המנכ"ל החדש, יקבל היצרן האיטלקי את הכבוד הראוי לו. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully