וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורשת לוירון ב-2012?

7.7.2008 / 11:21

בראיון לאוטו-טלגרף ההולנדי, מסר פרנץ ג'וזף פיפגן מנכ"ל בוגטי על כוונה להציג יורשת חזקה יותר לוירון עד 2012

אין ילד מסביב לגלובוס שלא שמע על הבוגטי וירון. עם עיצוב מעדהים ומנוע אדיר של 16 צילינדרים, ארבעה מגדשי טורבו ולא פחות מ-1,001 כ"ס, הוירון היא ללא ספק המכונית האיקונית של תחילת האלף השלישי.

אולם, בקרוב תסיים החברה את ייצור 300 היחידות שהוקצבו למכונית זו ונשאלת השאלה - מה הלאה? וכך, בראיון מיוחד שנתן פרנץ ג'וזף פיפגן לאוטו-טלגרף ההולנדי נמסר כי בשנת 2012 בוגטי צפויה להציג מחליפה יורשת ראויה לוירון.

בעבר הועלו השערות רבות אודות הצפוי והן דיברו על מכונית רודסטר זולה, מכונית 4 דלתות מפוארת ואף מכונית ספורט מינימליסטית, קלת מקל וכמובן חזקה. אך מנכ"ל בוגטי מדבר על כיון אחר לגמרי. לדבריו, המכונית החדשה תתאים לרוח החברה ותמשיך את הקו שהחלה הוירון, אך צפויה להתעלות עליה בכל ממד - פאר, עוצמה וביצועים.

כאש נשאל זה האם בוגטי תיכנע ותישר קו עם חוקי זיהום האוויר הוא השיב כי, גם אם תסגור בוגטי את שעריה וכל מכוניותיה יושבתו, לא תרשם פגיעה או שיפור במצבו של כדור הארץ, שכן מספרן מצומצם מאוד ולכן גם המכוניות הבאות תמשכנה להציע ביצועים חסרי פשרות.

לפני אנו נותנים לדמיון שלכם ושלנו להשתולל, נספר לכן כי פיפגן סיכם את דבריו בכך שבוגטי שוקלת להיכנס לעולם המירוצים, אך בוודאי שלא עם הוירון.

שאלת היום: האם בוגטי צריכה להיכנע לחוקי זיהום האוויר ולשנות מהותית את יורשת הוירון?

  • עוד באותו נושא:
  • בוגטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully