וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים ל-C4

ירון אדרי

7.7.2008 / 16:12

הקומפקטית של סיטרואן עוברת עדכון קל למראה החיצוני ומעט שינויים מבפנים. בתא המנוע השינוי קצת יותר גדול

ארבע שנים לאחר השקתה ועם יותר מ-900 אלף יחידות שירדו מפס הייצור, מותחת סיטרואן את פניה של ה-C4 כשמבחוץ השינוי קל מאוד וכולל את החלפת הפגוש הקדמי בלבד. כפי שעשתה פיג'ו בעבר, גם סיטרואן בוחרת לצייד את הקומפקטית שלה בפגוש עם נוכחות גדולה יותר, בעיקר לנוכח פתח האוורור הגדול במרכזו. פגוש דומה משרת גם את גרסת המיניוואן פיקאסו, אך חדי ההבחנה יכולים למצוא דימיון למתחרה אחרת דווקא, הפוקוס של פורד.

גם תא הנוסעים זוכה לעדכון קל הכולל ריפודים חדשים ומרקם מעט שונה לדיפונים הפנימיים. אל לוח המחוונים שבמרכז הדשבורד נוסף מד הסל"ד ומתחתיו מערכת ניווט אינטגרלית חדשה בשם MyWay לה ממשק בלוטות' ומחברים לספקים חיצוניים כמו iPod ו-iPhone.

את מתיחת הפנים מנצלת סיטרואן גם בכדי לצייד את ה-C4 במנועי ה-1.6 ליטר פרי שיתוף הפעולה עם ב.מ.וו. לשני אלה הספקים של 120 ו-150 כ"ס והם עוזרים לקומפקטית ליישר קו בכל הקשור לצריכת דלק ופליטת מזהמים. שיפור חל גם בצד הדיזל עם מנועי HDi בנפח 2.0 ליטר (92 ו-110 כ"ס) בתקן 'יורו 5' הפולטים בממוצע 120 גרם CO2 לכל ק"מ. בתחום הבטיחות ניתן לציין תאורת קסנון אקטיבית ומערכת התראה בפני סטייה מנתיב.

חשיפתה הרשמית של ה-C4 מתוחת הפנים תיעשה ב-26 לאוגוסט במהלך תערוכת מוסקבה ולא בתערוכת הבית של סיטרואן בפריז שתחול בחודש שאחרי. הסיבה לכך נעוצה כמובן באטרקטיביות של שוק זה שהנו בין המתפתחים כיום בעולם. גם אלינו תגיע המכונית עם תחילת שיווקה באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully