וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטנת הסכנות

ירון אדרי

9.7.2008 / 13:16

במבצע שערך משרד התחבורה הורדו מהכביש 25 אוטובוסים ובהם ילדי קייטנות בשל ליקויי בטיחות חמורים

אם רשמתם את ילדיכם לקייטנה הקיץ, מוטב שתתחילו לדאוג. מבצע שערך משרד התחבורה לבדיקת אוטובוסים המסיעים את ילדי הקייטנות לפעילויות, מעלה ממצאים חמורים. מתוך 170 האוטובוסים שנבדקו, 15 אחוזים כללו כשלים בטיחותיים חמורים והורדו מהכביש.

בהודעה שמשחרר משרד התחבורה, עולה כי רובם של הכשלים היו במרכב ובשלדה והיתר בצמיגים ובמערכת ההיגוי. תקלות במערכת הבלמים נתגלו ב-4 אחוזים מהאוטובוסים שהורדו מהכביש. עוד עולה כי מחציתם של האוטובוסים כללו כשלים מזערים ובעליהם התחייבו לתקנם. 63 אוטובוסים המהווים 37.1 אחוזים מהנבדקים, נמצאו תקינים.

המבצע אותו ערך משרד התחבורה כלל את פריסתן של ניידות הבטיחות במוקדי הבילוי באזור תל אביב והסביבה וסביר כי כלל מספר לא מבוטל של אוטובוסים מאזורים נוספים בארץ. אלא שיש לקחת בחשבון כי מבצע שכזה באזורי הצפון והדרום יכול להניב נתונים מדאיגים קצת יותר.

סימן שאלה גדול עומד גם כנגד משרד התחבורה עצמו ובעיקר רשות הרישוי. רובם של האוטובוסים שהורדו מהכביש כוללים בעיות שלא נולדו פתאום וסביר כי היו עולות במבחן הרישוי השנתי. אם כן, מדוע אוטובוסים אלה נמצאים על הכביש ומסכנים את ילדינו ואת שאר משתמשי הכביש?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully