וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-308 מוכנה לקיץ

ירון אדרי

13.7.2008 / 10:50

פיג'ו חושפת את הגרסה הקייצית ל-308. מכונית הקופה-קבריולה שממשיכה את המסורת ומבטיחה הכל מהכל

משפחת ה-308 מתרחבת. בתערוכת פריז הקרובה תציג פיג'ו את גרסת ה-CC, מכונית הקופה – קבריולה בעלת הגג הקשיח. על פי דברי החברה, הגרסה הפתוחה למכונית הקומפקטית תמשיך לחזק את חזונה של פיג'ו להיכנס אל עולם יצרניות הפרימיום.

עם מפתח סרנים רחב יותר מלפנים ומאחור, תנסה ה-308CC להיות מרווחת מהגרסה הסטנדרטית. בפיג'ו מבטיחים כי המכונית תתאים ל-4 נוסעים כשלשניים מאחור שמור מספיק מקום לרגליים, דבר נדיר בסוג זה של כלי רכב. בכדי לעזור להם להיכנס, נעים המושבים הקדמיים באופן אוטומטי.

היושבים מלפנים גם הם אינם מקופחים ולטובתם נרשם חידוש מחמם. מערכת להזרמת אוויר חם הנקראת 'אייר וויב', תדאג לחמם את צווארם בימים קרירים. מערכת שכזאת קיימת במכוניות הקבריולה של מרצדס ולראשונה מגיעה למכוניות שנחשבות ליותר עממיות. עוד תקבל המכונית אופציה לריפודי ודיפוני עור ואת מיטב טכנולוגיות המולטימדיה לרווחתם של היושבים במכונית ובראשן מערכת סאונד מתקדמת הכוללת 10 רמקולים מבית JBL.

20 שניות, זוז

פרט נוסף אותו מקפידה פיג'ו להדגיש הוא תא המטען שכידוע, קיפולו של הגג הקשיח לתוכו תופס מקום רב משטח האחסון. תודות לתכנון מחדש הכולל שימוש בחלל ברצפת המכונית, עומד נפח האחסון על 465 ליטר כאשר הגג סגור או 266 כאשר הגג פתוח. אגב, 20 שניות הן הזמן הנדרש לפתיחה המלאה של הגג.

גם בתחום הבטיחות מבטיחה פיג'ו אבזור רב הכולל בלמי דיסק מוגדלים, ESP ומפרט מלא של כריות אוויר. בכדי להגן על צוואר וראש הנוסעים כאשר הגג פתוח, התקינה פיג'ו את כריות האוויר במשענת הראש. על הראש תגן גם קשת אקטיבית למקרה של התהפכות.

בשלב זה כוללת רשימת המנועים את יחידת ה-1.6 ליטר טורבו המשותפת לפיג'ו וב.מ.וו, כאן בגרסת ה-150 כ"ס וכמו כן מנוע טורבו דיזל HDi חדש בנפח 2.0 ליטר ולו 140 כ"ס.

מלובינסקי, יבואן פיג'ו וסיטרואן לישראל, כי תימשך מגמת יבוא גרסאות ה-CC של פיג'ו, כך שגם ה-308 הפתוחה תגיע לישראל. אולם, טרם נקבע לה תאריך הגעה או מחיר.

שאלת היום: אם כבר מכונית קבריולה, איזה גג עדיף?

  • עוד באותו נושא:
  • פיג'ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully