וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרה 3 מתרעננת

ירון אדרי

13.7.2008 / 14:36

ב.מ.וו מותחת את פניה של סדרה 3. השינוי כולל קוסמטיקה קלה מבחוץ ומבפנים ושיפור היחסים עם הסביבה

הזמן לרענון מגיע גם לסדרה 3 של ב.מ.וו. יצרנית הפרמיום אינה רוצה להישאר מאחור ביחס ל-A4 של אודי והמרצדס C קלאס החדשות ובכדי להמשיך את דומיננטיות המכירות בסגמנט, השינוי נדרש. חיצונית, נרשמים שינויים קלים עד בלתי מורגשים ביחידות התאורה מלפנים ומאחור, במראות ובפגוש הקדמי שנראה רחב ומאוורר יותר. בתא הנוסעים עיקר השינוי הוא בהתאמת הקונסולה המרכזית לדור הבא של מערכת ה-iDrive.

רשימת המנועים כוללת לא פחות מ-10 יחידות כוח, 5 בנזין ו-5 דיזל, בהספקים הנעים מ-143 ועד 306 כ"ס. החידוש נרשם בגרסאות הדיזל עם ה-330d שתקבל מנוע חדש בנפח 3.0 ליטר המפיק 242 כ"ס, וה-335d המשופר לו 285 כ"ס. האחרונה גם תשווק לראשונה בארה"ב. כל המנועים נעזרים בשיטת 'היעילות הדינמית' הכוללת מערכות עצור וסע, אגירת אנרגית הבלימה ועוד, בכדי להציג צריכת דלק וזיהום אוויר מופחתים והתאמה לתקן 'יורו 5'.

רשימת תיבות ההילוכים כוללת את הידנית והאוטומטית, לשתיהן 6 הילוכים, כשהאחרונה תוצע מעתה גם בגרסת הכניסה 318i. תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים תוצע גם היא לראשונה בב.מ.וו, אך זאת תשרת רק את גרסאות ה-335i של הקופה והקבריולה שתוצגנה בשלב מאוחר יותר. עוד תקבל המכונית את מערכת ההנעה הכפולה xDrive שתוצע כאופציה ל-5 מגרסאות המנועים.

ב.מ.וו תשיק את ה-3 מתוחת הפנים בתערוכת פריז ומייד לאחר מכן תחל המכירה באירופה ובארה"ב וכן גם אצלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully