וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות בפרסום

צבי זרחיה

14.7.2008 / 9:44

משטרת ישראל: הנתונים שהוצגו אודות ירידה בתאונות הדרכים מאז הסרת שלטי החוצות באיילון - שגויים

היועץ המשפטי של המשרד לבטחון פנים, עו"ד יואל הדר, שיגר מכתב אל יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ גלעד ארדן, שבו ציין כי רפ"ק ערן סדן שהציג את הנתונים התנצל והודיע שהטעות נעשתה בשגגה.

בשבוע שעבר הציג סדן נתונים לוועדת הכלכלה לפיהם בינואר-מאי 2008 נרשמה ירידה של 56% במספר תאונות הדרכים בקטע 20 באיילון (בין מחלף לה גארדיה לבין מחלף גלילות), לעומת התקופה המקבילה אשתקד. לפי הנתונים המעודכנים בינואר-מאי 2008 אירעו בקטע כביש זה 22 תאונות לעומת 23 בתקופה המקבילה אשתקד.

סדן, המשמש כמהנדס תנועה ארצי, ציין כי "הלקח נלמד. יש להימנע מנתונים כאשר הזמן אינו מאפשר לבדוק את מהימנותם המלאה. אני ער לרגישות המלאה של הנתונים ולוקח אחריות אישית על שגגה שנעשתה בתום לב. אבקש להתנצל באופן אישי בפני כל אחד מחברי הוועדה ובפני כל הגורמים הנוגעים בדבר".

בקרוב תכונס ועדת הכלכלה להצבעות על הצעת החוק שהגיש ח"כ יורם מרציאנו, לפיה יוחזרו שלטי החוצות לאיילון. הרשות הלאומית למלחמה בתאונות דרכים ומשרד התחבורה אמנם מתנגדים להצעת החוק, אך בכנסת מעריכים כי לנוכח חולשת הקואליציה היא תתקשה לשכנע את הח"כים למנוע את החקיקה, במיוחד לנוכח הנתונים החדשים והמעודכנים של המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully