וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה ממשיכה לעשות רוח

ירון אדרי

15.7.2008 / 14:55

קאזאמאי, מכונית הקונספט החדשה של מאזדה, ממשיכה את חזון הזום-זום היפני. הבכורה העולמית בתערוכת מוסקבה

אחרי שחשפה בפנינו מאזדה את הטיזר למכונית הקונספט החדשה שלה, הגיע הזמן לראות כיצד היא נראית באמת. הקאזאמאי (Kazamai) היא מכונית תצוגה נוספת לגל "העיצוב הזורם" עליו מקפידה החברה היפנית בשנים האחרונות, אשר מיועדת למלא את נישת רכבי הקרוסאובר הקומפקטיים והספורטיביים של העתיד.

ואם נדמה לכם שכבר ראיתם אותה בעבר, זה רק מפני שהיא משלבת אלמנטים עיצוביים אשר הוצגו בשנתיים האחרונות במכוניות הקונספט של מאזדה, החל בנאגארה ועד לטאיקי והפוראי. כמותן, גם כאן מציין שמה של המכונית את צלילי הרוח כשקאזאמאי היא המילה היפנית אשר מתארת את רחש סחרור רוחות הצד.

ה"זום זום", חזונה של מאזדה לייצר מכוניות מהנות לנהיגה, בטוחות וידידותיות לסביבה שוכן גם כאן. עם מנוע הזרקה ישירה, תיבת הילוכים חדשנית וגוף קל משקל, מבטיחה מאזדה כי התוצר הסופי יעניק יכולות דינמיות מלהיבות בתמורה לירידה בצריכת הדלק ופליטת ה-CO2. עוד תצוייד הקונספט בהנעה כפולה וחישוקי 22 אינטש.

בשל צמיחתו המהירה של שוק הרכב ברוסיה, לא תחכה מאזדה עם הקאזאמאי לתערוכת פריז אלא תחשוף אותו חודש מוקדם יותר, בתערוכת מוסקבה שתיפתח ב-26 לאוגוסט. לגבי הבאתה לייצור, עדיין מוקדם מלדבר.

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully