וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוטוס פורסת כנפיים

ירון אדרי

16.7.2008 / 10:17

13 שנים לאחר השקת האליס, מציגה לוטוס ספורטיבית חדשה בתצורת קופה 2+2 עם מנוע V6 מרכזי

חובבי לוטוס שכבר אינם צעירים כל כך יכולים להתחיל לשמוח. 13 שנים לאחר השקת המכונית האחרונה שלה, האליס, מציגה החברה ספורטיבית חדשה שכרגע עונה לשם 'פרויקט איגל'. ואם במהלך השנים שעברו הרחבתם את התא המשפחתי, בוודאי תשמחו לדעת שבדגם החדש יש מקום ל-4 נוסעים.

למרות העיצוב שהפך שמרני ובוגר ביחס לאליס והאקסיג', קשה לטעות לגבי מוצאה של האיגל שעדיין שומרת על תווי פנים מוכרים. עוד שומרת לוטוס על סימן היכר נוסף שלה - שלדת אלומיניום קלת משקל. מספרים מדוייקים עדיין אינם בנמצא, וכך גם תמונות פנים של תא הנוסעים שלדברי החברה יציג סטנדרט חדש של עיצוב וחומרים.

ומה לגבי המנוע? זה ימשיך להגיע מטויוטה כשהפעם מדובר ב-V6 בנפח 3.5 ליטר המפיק 280 כ"ס. פרט מעניין הוא שלמרות תוספת המושבים מאחור, עדיין תהיה למכונית תצורת מנוע מרכזי שיחד עם כל שאר הפרמטרים תהפוך אותה למהירה יותר מהאליס במסלול הנורבורגרינג ויציבה יותר מהאקסיג' במהירויות גבוהות. כך לפחות טוענים המהנדסים. נתוני מכונית הניסוי מדברים על פחות מ-5 שניות ל-100 ו-260 קמ"ש מרביים.

האיגל שתיחשף בשבוע הבא בתערוכת לונדון ובשמה האמתי, היא ראשונה מבין שלושה דגמים שתציג לוטוס ב-3 השנים הקרובות. לדגם זה צפויות גם גרסת קבריולה וגרסת ביצועים חזקה יותר. כאן המקום לציין כי מי שעדיין חושב שמכונית שכזאת אינה מתאימה לקחת עוד שני נוסעים מאחור, יוכל להזמינה מראש כדו מושבית.

שאלת היום: כמה מושבים צריכה להכיל מכונית ספורט לה מנוע מרכזי ושם כמו לוטוס?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully