וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אומרים ירוק בגרמנית?

20.7.2008 / 11:32

מרצדס מביטה קדימה אל אופק נקי וירוק. תצייד את כל מכוניותיה במגדשי טורבו ותציג מכונית היברידית ומכונית חשמלית

הדרישה לחיסכון בדלק, והפחתת הזיהום הסביבתי, מביאה את היצרניות הגדולות לשינויים מרחיקי-לכת וארוכי טווח. גם על מרצדס לא פסח התהליך והיא מודיעה כי תצייד את כל מכוניותיה במנועי טורבו עד שנת 2010. את מכונית הדגל S קלאס, תציג היצרנית כמכונית היברדית לחלוטין כבר בשנה הבאה.

"מרצדס עוברת תהליך אשר בסיומו, בשלהי 2009, כל המכוניות בכל הקטגוריות יעמידו לרשות הנהג אופציות מוגדשות, ירוקות וחסכוניות". כך מסר תומס וובר, ראש מדור פיתוח ומחקר בדיימלר, ל'אוטומטיב ניוז'.

המהלך של דיימלר משנה מעט את התפישת הטכנולוגיה עתירת הנפח, למצב בו בחזית ישכנו מנועי טורבו קטנים בעלי מומנט גבוה, ביצועים מספקים ויחס פליטה נמוך. את הבדיקות כמובן יאלצו להעמיד במבחן המציאות כפי שנתבקשו על ידי הוועדה האירופית לתקינת זיהום אוויר. זאת דורשת ממרצדס להפחית את פליטת ה-CO2 מ- 178 ל-138 גק"מ. מדובר על נתון מאתגר, אך בהחלט בר-ביצוע בהתחשב במגמה הכללית בה נוקטת החברה כעת.

עוד אומר וובר כי "מרצדס תנסה לגייס את מיטב היכולות שברשותה על מנת לשלב את הטכנולוגיה ההיברדית במלואה". את הבשורה תישא ה-S קלאס שתהיה הראשונה לעשות את השינוי העתידי. "מטרתנו לטווח הארוך היא לצמצם את זיהום האוויר לרמה אפסית. אנו נשתמש בין היתר בטכנולוגית תאי דלק ומנועים חשמליים טהורים". כאן חושף וובר כי הסמארט תהיה המכונית החשמלית הראשונה של דיימלר והיא תגיע לייצור ב-2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully